خبرگزاری کار ایران

مصدومان پرسپولیس برمی‌گردند؛

تلاش پزشکان برای رسیدن نوراللهی به بازی ذوب‌آهن/مشکل حاتمی برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۷۵۳

کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس تلاش می‌کند احمد نوراللهی را برای بازی با ذوب‌آهن اصفهان در اختیار کادر فنی بگذارد.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که طبق برنامه از پیش اعلام شده صحبت از بازگشت احمد نوراللهی پس از هفته پنجم بازی‌های لیگ بود، کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کند او را برای بازی با ذوب‌آهن آماده کند.

حقیقت در این ارتباط به سایت رسمی باشگاه گفت: تلاش ما بر این است احمد نوراللهی برای این بازی در اختیار کادر فنی باشد و در این باره پزشک جراح وی نظر خواهد داد.

پزشک پرسپولیس درباره وضعیت دیگر مصدومان تیم خاطرنشان کرد: لوکا ماریچ از ناحیه عضله دوقلو و حیدریه از ناحیه مچ پا آسیب دیدند. هر دو بازیکن برای MRI اعزام شدند و حالا منتظر دریافت پاسخ هستیم. مشکل گوارشی بابک حاتمی هم برطرف شده و مشکلی ندارد.

همچنین پیش از این قرار بود برانکو ایوانکوویچ امروز یکشنبه، پیش از شروع تمرین در گفتگویی خبری پاسخگوی سئوالات باشد، اما با توجه به اینکه سرمربی سرخپوشان دیروز شنبه در جریان حضور در باشگاه پاسخگوی سئوالات تعداد زیادی از نمایندگان رسانه‌های گروهی بود، نشست خبری امروز لغو شد.

ایوانکوویچ روز قبل از بازی با ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی، پاسخگوی سئوالات رسانه‌های گروهی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز