خبرگزاری کار ایران

شاگردان‌برانکو زخم خورده‌اند؛

کربکندی: پرسپولیس سرسخت‌تر است تا استقلال/ یحیی قرمزها را دست‌کم نگیرد

مربی پیشین ذوب‌آهن‌اصفهان معتقد است این تیم مقابل‌پرسپولیس در هفته چهارم لیگ‌ بازی سخت‌تری نسبت به استقلال پیش‌رو خواهد داشت.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهارکرد:  ذوب‌آهن بعد از دوران ضعیفش در نیم‌فصل سال‌گذشته توانست خود را پیدا کند که صعود و جهش رو به جلوی خوبی داشت. این تیم موفق شد رتبه خود را در جدول بالا کشیده و قهرمان جام‌حذفی شود.

وی ادامه داد: ترکیب بازیکنان ذوب‌آهن ایده‌آل است. این تیم تلفیق خوبی از بازیکنان جوان، باتجربه و توانگر دارد. انتظارات از ذوب‌آهن در لیگ‌جدید بالا رفته و مثل گذشته نیست اما در آغاز لیگ قرعه بدی نصیبش شد که 2 بازی خارج از خانه با تیم‌های مدعی و یک دربی به میزبانی تیم قوی و منسجم سپاهان داشت. شاگردان‌گل‌محمدی در 2 بازی اول خوب ظاهر شدند و حق آنها باخت نبود. آنها حداقل استحقاق مساوی و کسب یک امتیاز را داشتتد اما بخت با  ذوب‌آهن یار نبود.

وی همچنین درباره شکست خانگی استقلال مقابل ذوب‌آهن متذکر شد:  ذوب‌آهن نیمه‌اول خوب ظاهر نشد و استقلال توانست چند موقعیت خطرناک روی دروازه تیم ایجاد کند اما نیمه‌دوم بازیکنان ذوب‌آهن همدیگر را در زمین پیدا کردند و توانستند هماهنگ‌تر شوند. آنها موقعیت‌های زیادی داشتند که با بی‌دقتی از دست دادند، حتی می‌توانستند خیلی راحت 4 گل به استقلال بزنند. دفاع‌استقلال نیمه‌دوم بهم ریخته بود و پر اشتباه بازی می‌کرد. ذوب‌آهن هم در این شرایط توانست با آرامش‌کامل 3 امتیاز بازی را بگیرد و با این برد از فشارهای روحی بازیکنان کمی کاسته شد.

کربکندی به بازی بعدی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اشاره کرد و گفت: پرسپولیس بازی قبلی مقابل سپاهان مغلوب تجربه این تیم شد اما مربی ذوب‌آهن جوان است، هر چند ورود خوبی به لیگ داشته اما نباید پرسپولیس را دست کم بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: پرسپولیس با توجه به نتایج بازی‌های قبلی خود زخم خورده است و برای کسب 3 امتیاز خانگی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. بازی مقابل پرسپولیس برای ذوب‌آهن از بازی با استقلال به مراتب سخت‌تر خواهد بود.    

کد خبر : ۲۹۷۹۰۶