خبرگزاری کار ایران

هیأت مدیره و برانکو مشکلات را بررسی کردند؛

قنبرپور: ساختار دفاعی پرسپولیس تقویت می‌شود/ برای ذوب آهن برنامه داریم

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۰۵۲

عضو کمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمامی مسائل مهم فنی در جلسه اعضای هیات مدیره با کمیته فنی و سرمربی تیم مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مصطفی قنبرپور با بیان این مطلب، افزود: در این جلسه که 2 ساعت به طول انجامید ابتدا سرمربی تیم درباره سه بازی انجام شده صحبت و به نقاط ضعف و قوت‌های تیم اشاره کرد.

وی افزود: در ادامه اعضای کمیته فنی و هیات مدیره درباره راهکارها و فراهم شدن شرایط حرکت رو به جلوی تیم بحث و تبادل نظر صورت گرفت. همچنین مطرح شد در آینده از پیشکسوتان صاحب نظر و دیدگاه های آنها بیشتر استفاده شود که مورد استقبال برانکو نیز قرار گرفت.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه در این جلسه همچنین فیلمی از دیدارهای این تیم به نمایش درآمد، اظهارداشت: اعضای هیات مدیره و کمیته فنی از بازی رو به جلو و تهاجمی پرسپولیس قدردانی کرده اما تاکید کردند بازی زیبا به تنهایی کافی نیست چون هواداران نتیجه هم می خواهند.

قنبرپور افزود: علاوه بر این مقرر شد نواقص موجود در تمرینات این هفته مورد توجه قرار گیرد و ساختار دفاعی تیم تقویت شود البته باید همچنان بر روی برنامه های هجومی هم کار شود تا حملات موثرتر انجام شده و منجر به نتیجه شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد: بازیکنان تیم پرسپولیس در دیدار برابر ذوب آهن بازی زیباتری را به نمایش بگذارند و همانطور که مربی تاکید دارد همه به وظایف خود دردرون زمین به درستی عمل کنند.

قنبرپور درباره تازه ترین شرایط تیم و مصدومان و محرومان این تیم در دیدار برابر ذوب آهن نیز گفت: از این دیدار به بعد محرومان به جمع تیم اضافه خواهند شد و تیم به ترکیب اصلی نزدیک تر خواهد شد.

وی درباره مسئله داوری نیز گفت: برانکو از این ناحیه و ادامه روند اشتباهات داوری نگران است و اطمینان دادند که این موضوع را به طور جدی پیگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز