خبرگزاری کار ایران

بارسلونا یک - بیلبائو یک؛

بیلبائو قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد/ کاتالان ها ناکام در کسب پنجمین جام پیاپی

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۱۳۴

تیم اتلتیک بیلبائو موفق شد قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا را از چنگ بارسایی ها خارج کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال بارسلونا در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا در نیوکمپ میزبان اتلتیک بیلبائو بود که با توقف یک بر یک مقابل این تیم نتوانست پنجمین جام را کسب کند.

ترکیب بارسا: براوو، آلوس، پیکه، ماسکرانو، متیو، راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا، سوارز، ‏پدرو، مسی

ترکیب بیلبائو: ایرایزوز، اچیه تا، لاپورته، بوودا، بالانسیه گا، گورپگی، سوسائتا، بنیات، اراسو، دی مارکوس، ‏آدوریز

در این دیدار مسی دقیقه 43 موفق شد برای بارسا گلزنی کند تا امیدها را در نیوکمپ زنده کند. نیمه نخست با همین تک گل به سود بارسا به پایان رسید.

دقیقه 57 اخراج پیکه معادلات را به هم زد تا بارسا 10 نفره به دنبال جبران 3 گل عقب افتاده باشد که البته گل دقیقه 75 ‏آدوریز بازی را به تساوی کشیده تا کار را برای بارسایی تمام کند تا دست انریکه و شاگردانش از رسیدن به پنجمین جام پیاپی فصل کوتاه بماند.

اگرچه دقیقه 86 کیکه سولا از بیلبائو هم کارت قرمز گرفت، ولی بارسا توانی برای جبران نتیجه نداشت و با شکست سنگین 4 بر صفر در بازی رفت در مجموع با نتیجه 5 بر یک جام قهرمانی را در نیوکمپ به شاگردان ارنستو والورده واگذار کرد.

بیلبائو پیش از سال 1984 هم سوپر کاپ اسپانیا را فتح کرده بود و با این قهرمانی پس از 31 سال بار دیگر فاتح سوپر کاپ اسپانیا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز