خبرگزاری کار ایران

کادرفنی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد؛

طاهری: وضعیت پرسپولیس بحرانی نیست/بزودی تمام وقت در خدمت باشگاه هستم

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۱۵۰

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه وضعیت پرسپولیس بحرانی نیست، گفت: نباید به گونه ای اظهار نظر کنیم که باعث نگرانی هواداران شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر طاهری که در برنامه 90 سخن می گفت، درباره قعرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: در سه هفته ابتدایی تیم ما خوب کار کرد. به اعتقاد کارشناسان و رسانه ها بازیکنان ما نمایش خوبی داشته اند اما اتفاقاتی رخ داده که ما به نتایج مورد نظرمان نرسیده ایم. البته این مشکل هم درست خواهد شد و بزودی شرایط تیم ما بهتر می شود.

طاهری در واکنش به این موضوع که پرسپولیس چه زمانی از بحران خارج می شود گفت: من اصلا این را نمی پذیرم که پرسپولیس در بحران است. قطعا در هفته های آینده تیم ما جایگاه ویژه ای پیدا خواهد کرد. هواداران هم از تیم حمایت کنند و به جوانان اعتماد کنند تا آنها بتوانند با اعتماد به نفس بالاتری کار کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد حمایت از برانکو گفت: نه تنها بنده بلکه همه اعضای هیات مدیره از برانکو و کادر فنی حمایت خواهند کرد. کادر فنی با قدرت کارش را ادامه خواهد داد.

طاهری در مورد اینکه پیش بینی اش از جایگاه پرسپولیس در پایان فصل چیست، گفت: زود است که بخواهیم در این مورد اظهار نظر کنیم. تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است.

وی برداشت سه میلیارد تومان از صندوق پیشکسوتان برای پرسپولیس را به نوع دیگری تایید کرد و گفت: در این صندوق شرکت هایی با قابلیت سرمایه گذاری وجود دارند که اعضای هیات مدیره یکی از آنها که بنده هم عضو هیات مدیره آن نیستم، موافقت کردند که این مبلغ به باشگاه پرسپولیس پرداخت شود. البته چند سال قبل هم به پرسپولیس کمک شد و هم به استقلال.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب قنبرپور به عنوان دستیار برانکو گفت: بعد از ورود برانکو به ایران جلسه ای را با ایشان داشتیم که خودشان خواستند دو دستیار ایرانی داشته باشند که یکی کریم باقری بود و یکی هم قنبرپور که ما او را معرفی کردیم و مورد استقبال برانکو هم قرار گرفت.

طاهری در مورد از دست بازیکنانی نظیر محمد نوری گفت: محمد نوری اولین نفری بود که بنده با او مذاکره کردم و خودش هم تمایل داشت که حتما بماند اما به من گفت ای کاش شما یک ماه زودتر می آمدید تا من قراردادم را با قطری ها امضا نمی کردم.

وی در مورد اینکه بالاخره مدیرعامل خواهد شد یا نه گفت: به خاطر مسئولیتی که در صندوق داشتم نتوانستم به عنوان مدیرعامل در خدمت باشگاه باشم اما این مشکل در حال حل شدن است و بزودی بنده تمام وقت در خدمت باشگاه پرسپولیس خواهم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز