خبرگزاری کار ایران

در نشست تخصصی؛

گودرزی: اسکیت نیاز به یک جهش بلند دارد

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۲۷۹

وزیر ورزش در نشستی تخصصی با مدیران‌ارشد فدراسیون‌اسکیت و مربیان تیم‌های ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون‌اسکیت، در این نشست که با حضور محمود گودرزی، سجادی معاون ورزش‌قهرمانی و حرفه‌ای، بهرام افشارزاده مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت‌ورزش، فریبا محمدیان رییس فدراسیون اسکیت، نایب‌رییسان، دبیر و مربیان تیم‌های ملی آقایان و بانوان این فدراسیون برگزار شد برنامه ها و فعالیت‌های این فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست، محمود گودرزی با اشاره به اینکه اسکیت در ابتدای راه است اما گام‌های خوبی تا به امروز برداشته، گفت: جامعه اسکیت نیاز به یک جهش بلند و چشمگیر دارد.

وزیر ورزش اشاره‌ای به مدیریت در شرایط خاص و فعالیت در زمان مواجه‌شدن با محدودیت‌های مالی نیز داشت. وی تاکید کرد ممکن است فعالیت کمی سخت باشد اما غیرممکن نیست و باید با تلاش و ممارست، در راه موفقیت محکم و پرتوان گام برداشت.

گودرزی: اسکیت نیاز به یک جهش بلند دارد

گودرزی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: با انسجامی که در بین مدیران‌ارشد فدراسیون و کادر مربیان و داوران حاضر در این نشست که همگی از نیروهای جوان، تحصیلکرده و متخصص در حوزه اسکیت هستند، می‌بینم می‌توان پیش‌بینی کرد در آینده‌ای نزدیک اسکیت جهش بلندی خواهد داشت.

رییس فدراسیون اسکیت در ابتدای این جلسه، نشست تخصصی با فدراسیون‌ها را یک اتفاق مبارک برای ورزش کشور دانست و گفت: نخستین بار است شاهد این حرکت ارزشمند هستیم که بی‌شک کمک شایانی به بررسی واقع‌بینانه امور فدراسیون‌ها می‌کند.

وی دیدار و گفت‌وگو بدون واسطه با مقام عالی وزارت را فرصتی مغتنم برشمرد و گفت: اینکه اعضای تاثیرگذار فدراسیون‌ها بتوانند بدون واسطه با وزیر دیدار و گفت‌وگو کنند و مسایل خود را بازگو کرده و از توصیه‌های مرد اول ورزش ایران بهره‌مند شوند نکته‌ای است که می‌تواند در مسیر رو به جلو و موفقیت‌آمیز فعالیت‌های فدراسیون‌ها اثرگذار باشد و در فدراسیون‌اسکیت از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهره خواهیم برد.

رییس فدراسیون اسکیت در این نشست تخصصی گزارشی درباره حوزه‌های منابع انسانی، توسعه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را به تفکیک رشته در 2 حوزه رولر و یخ ارائه کرد.

محمدیان در بخشی دیگر از گزارش خود به چگونگی روند ترمیم و ساخت آکادمی ملی اسکیت آزادی تهران پرداخت. در ادامه اعضای حاضر در این نشست نیز در خصوص مبحث آموزش و توسعه فرایند قهرمانی اسکیت و چگونگی کسب کرسی های مهم بین المللی به وزیر ورزش گزارش دادند.

گودرزی: اسکیت نیاز به یک جهش بلند دارد

رییس فدراسیون اسکیت در ادامه به جابجایی زون ایران از غرب آسیا به آسیای‌میانه نیز اشاره کرد و تجزیه و تحلیل کارشناسان اسکیت را در این خصوص به سمع وزیر ورزش رساند.

مطالبات درباره چگونگی اخذ تسهیلات تشویقی برای تامین منابع مورد نیاز فدراسیون بخشی دیگر از گزارش‌هایی بود که مسوولان ارشد فدراسیون‌اسکیت با وزیر ورزش مطرح کردند.

گودرزی: اسکیت نیاز به یک جهش بلند دارد

گفتنی است در این نشست علیرضا نصیری دبیر، محمدرضا صادقی و فروغ فتاحی نواب رییس آقایان و بانوان، رامین عتیقه‌چی، فریبا فتحی، حمیدرضا ریاحی، امیر بحرینی، هلیا سوهانی و سارا فرشتیان به عنوان نمایندگان جامعه داوری و مربیگری فریبا محمدیان را همراهی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز