خبرگزاری کار ایران

با پیروزی بر استرالیا اتفاق افتاد

شگفتی‌سازی نماینده افغان‌ها در جام باشگاه‌های آسیا

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۳۱۰

تیم والیبال باشگاه ان دی اس افغانستان با شکست نماینده استرالیا عنوان شگفتی‌ساز مرحله‌دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله‌دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا شب‌گذشته به پایان رسید تا 16 تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در دو گروه 8 تیم برتر و 8 تیمی که برای عنوان‌های نهم تا شانزدهم تلاش می‌کنند، حریفان مرحله حذفی خود را بشناسند.

در گروه G این رقابت که برای عنوان نهم تا شانزدهم مسابقه می‌دهند، تیم ان دی اس افغانستان به مصاف ویکتورین استرالیا رفت و 3 بر 2 این تیم را شکست داد.

سیر احمد رحمانی، حجت‌الله صافی، فهیم‌الله الدین صافی، شعیب عزیزی، علی شوکت، حمیدالله سادات و امید زادران بازیکنان تیم ان دی اس افغانستان در این مسابقه بودند که بازیکن شماره یک امید زادران بازیکن شماره 3 نماینده‌افغانستان چهره برتر این مسابقه بود. هدایت نماینده افغانستان را محمد صادق بر عهده دارد.

مرحله حذفی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا فردا چهارشنبه با 8 مسابقه پیگیری خواهد شد که پیکان تهران در گروه 8 تیم برتر به مصاف میگر آسیا از ترکمنستان می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز