خبرگزاری کار ایران

هواداران غافلگیرم کردند؛

پروپجیچ: انتقالم به استقلال از نظر فیفا مشکلی نداشت/ باختن همیشه بد است

مهاجم کُروات استقلال با اشاره به حمایت‌های هواداران این تیم از وی گفت: هواداران عالی بودند به طوری که من از رفتار آنها کاملا غافلگیر و خوشحال شدم.

به گزارش ایلنا، پروپجیچ با اشاره به اولین حضورش در ترکیب استقلال برابر ذوب‌آهن افزود: به عنوان اولین دیدار برای من تجربه خوبی بود. ما در این دیدار بازنده شدیم و باختن همیشه بد است اما خوشحالم اولین بار با پیراهن استقلال به میدان رفتم. مطمئنم با ادامه این روند در بازی‌های بعدی بهتر خواهم شد.

وی درباره شرایط این دیدار اضافه کرد: در هر دو نیمه و به خصوص نیمه‌اول فرصت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد. باید در آینده با دقت بیشتری بازی کنیم و این شکست را فراموش کنیم. ما بازی مهمی در اهواز داریم که با تمام تمرکزمان به آن دیدار فکر می‌کنیم.

مهاجم کروات استقلال با اشاره این موضوع که به خوبی در موقعیت‌ گلزنی قرار می‌گیرد اما موفق به گلزنی نشده، تصریح کرد: من به عنوان یک مهاجم با تمرکز بالایی داخل زمین قرار می‌گیرم و تلاش می‌کنم خودم را در موقعیت قرار دهم. سعی کردم در بازی اول نیز این کار را انجام دهم اما موفق به گلزنی نشدم ولی می‌خواهم بازی‌های بعدی با دقت بالاتری از موقعیت‌ها استفاده کنم تا این موضوع جبران شود.

پروپجیچ که حضورش در استقلال با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود در این رابطه اظهار کرد: کار من روال عادی داشت و از نظر فیفا هیچ مشکلی نبود. اصل موضوع تفاوت زمانی میان دو کشور بود که بیشتر هم در ایران به این موضوع پرداخته شد. باشگاه‌استقلال نیز استعلام کرد و بدون اینکه دچار حاشیه شوم توانستم برای اولین بار به میدان بروم.

این بازیکن با تمجید از حضور هواداران استقلال در ورزشگاه و تشویق وی در اولین دیدار، گفت: هواداران استقلالی عالی بودند. چند بار من را هنگام گرم کردن صدا زدند و من نیز به آنها احترام گذاشتم. از رفتار آنها بسیار غافلگیر و خوشحال شدم. البته آنها از همه بازیکن‌ها حمایت کردند که این موضوع اتفاق مثبتی است و امیدوارم در بازی‌های بعدی با حضور پر رنگ‌تر هواداران نتایج بهتری بگیریم.

مهاجم کروات استقلال در پایان افزود: من از انتظارات بالای هواداران استقلال آگاه هستم و تلاش همه مربیان و بازیکنان هم خوشحال‌کردن آنها است. ما تیم قابل‌احترامی هستیم که در 3 بازی ابتدایی خود 2 برد داشتیم و تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شویم.

کد خبر : ۲۹۸۳۲۶