خبرگزاری کار ایران

با پیروزی بر نماینده ترکمن‌ها؛

پیکان به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا رسید/ شاگردان پیمان‌ یک گام تا فینال

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۴۹۱

تیم والیبال پیکان در مرحله‌حذفی موفق به شکست نماینده ترکمنستان شد تا به عنوان نخستین تیم برتر به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

به گزارش ایلنا، مرحله حذفی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز چهارشنبه با 8 مسابقه پیگیری خواهد شد که پیکان‌ایران در گروه 8 تیم برتر از ساعت 13 به وقت محلی به مصاف میگر آسیا از ترکمنستان رفت.

شاگردان پیمان‌اکبری در این مسابقه در 3 ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 13 و 25 بر 13 حریف خود را شکست دادند و به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی معرفی شدند.

امیر حسینی، رضا قرا، حمزه زرینی، علیرضا نصر اصفهانی، مسعود غلامی، سعید مصطفی‌وند و علی حسین ترکیب تیم پیکان در ابتدای این دیدار بودند. با آغاز ست سوم پیمان اکبری دست به تغییراتی در ترکیب تیم خود زد و فرهاد سال ‌فزون، مجتبی قلی‌زاد و مصطفی شریفات را جایگزین حسینی، زرینی و مصطفی‌وند کرد.

تیم والیبال پیکان در مرحله نیمه‌نهایی جام‌باشگاه‌های‌آسیا به مصاف برنده دیدار بایک‌موتور چین و العربی‌قطر خواهد رفت.

حاشیه‌های دیدار پیکان و میگرترکمنستان

رضا صفایی اسپکر پشت خط زن تیم پیکان در 2 مسابقه متوالی عنوان بهترین بازیکن میدان پیکان مقابل حریفان جام باشگاه‌های آسیا را به خود اختصاص داد.وی در مسابقه پیکان مقابل پاولودار قزاقستان 22 امتیاز به دست آورد و امتیازآورترین بازیکن مسابقه شد.

این بازیکن در دیدار مرحله پلی آف پیکان برابر میگر آسیا ترکمنستان نیز 14 امتیاز به دست آورد و بهترین مرد میدان شد. بعد از صفایی علیرضا نصر اصفهانی بهترین بازیکن میدان با نماینده ترکمنستان شد.

محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال و شیعی مدیرعامل باشگاه‌پیکان نیز از تماشاگران ویژه دیدار پیکان و نماینده ترکمنستان بودند.

دبیرکل فدراسیون والیبال پیکان را تیمی قدرتمند دانست و گفت: پیکان برای رسیدن به قهرمانی راه سختی در پیش دارد. اما بازیکنان این تیم با بازی های خوب خود موفقیت های بزرگی به دست آوردند و مسیر قهرمانی را آسان طی می کنند.

محمود افشاردوست تصریح کرد: والیبال آسیا در تمامی رده های سنی و مراحل والیبال ایران را باور کرده است و حتی تیم های باشگاهی ایران هم چیزی کمتر از تیم ملی ایران ندارند. از نمایش خوب پیکان خیلی خوشحال هستم.

برنامه ادامه دیدارهای مرحله حذفی به وقت محلی به قرار زیر است:

ساعت 15؛ گاز جنوب عراق - پاولودار قزاقستان

ساعت 17؛ العربی قطر - بایک موتور چین

ساعت 19؛ ارتش کره جنوبی - بانک تای چینگ چین تایپه

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز