خبرگزاری کار ایران

بازی به بازی بهتر می شویم؛

کیانی: اگر بگذارند جزو مدعیان خواهیم بود/رسول از تیم ما شناخت کامل دارد

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۵۲۳

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت:همان اندازه که خطیبی روی تیم ما شناخت دارد ما هم از تیم او شناخت داریم.

مهدی کیانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: ما از 3 بازی اول خودمان تنها 2 امتیاز گرفتیم که قابل قبول نیست. ما می توانستیم امتیازات بیشتری کسب کنیم اما اشتباهات داوری در هر 3 بازی روی نتایج ما تاثیرگذار بود. گسترش می تواند بازی به بازی بهتر شود و نتایج خوبی در ادامه لیگ کسب کنیم.

وی در مورد بازی تیمش مقابل سیاه جامگان گفت: همه بازی ها سخت است و نمی شود گفت کدام تیم قوی یا ضعیف است. سیاه جامگان تیم جوان و خوبی است و مربی خوبی هم دارد اما این مسابقه بازی خانگی ما است و دیگر نمی توانیم امتیاز از دست بدهیم و باید 3 امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: درست است که رسول خطیبی از تیم ما شناخت کامل دارد اما ما هم از حریف شناخت داریم . در مجموع کار سختی داریم و تمرینات خوبی انجام داده ایم و انشالله با یک بازی خوب 3 امتیاز را بگیریم.

کیانی در پایان گفت: با این بازیکنان و توانایی هایی که بچه های ما دارند و روند رو به رشدی که داریم؛ امسال میتوانیم جزو 3-4 تیم اول باشیم البته اگر بگذارند و اشتباهات داوری به ضرر ما نباشد می توانیم جزو مدعیان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز