خبرگزاری کار ایران

منصوریان در جمع خبرنگاران:

روی غافلگیری گل خوردیم/۳ دقیقه آخر آماتور بودیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۶۴۸

سرمربی تیم نفت با بیان اینکه امروز روز خوبی برای تیم ما نبود گفت:در ۳ دقیقه آخر بازی آماتور بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی تیمش مقابل ملوان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بازی خوبی بود، گفت: روی یک غفلت گل اول را خوردیم اما توانستیم به بازی برگردیم و ۲ بر یک هم بر حریف جلو بیافتیم. نفت در ۳ دقیقه آخر بازی آماتور بود و روز خوبی برای ما نبود. 

سرمربی نفت درباره گل دقیقه ۹۰ تیمش نیز اظهار کرد: این سومین بار بود که در دقیقه ۹۰ گل زدیم ولی نتوانستیم آن را حفظ کنیم. ۲ بار در فصل گذشته و یک بار هم در این فصل چنین اتفاقی افتاد.

وی با تاکید بر اینکه در این ارتباط باید بیشتر تمرین کنند، ادامه داد: هفته آینده با الاهلی بازی داریم که باید مقابل این تیم خیلی باهوش‌تر بازی کنیم. 

منصوریان در مورد مصدومیت ایمان مبعلی و غیبت وی در این بازی نیز گفت: مبعلی در تیم ما کار مهندسی را انجام می‌دهد. باید کاری که وی در زمین انجام می‌داد را میان بازیکنانی مثل صادقیان، رضاوند و بوعذار تقسیم کنیم. 

سرمربی تیم نفت درمورد بازی پیام صادقیان نیز گفت: او ۶-۵ ماه از میدان دور بود و برای او نقشه تعریف کرده بودیم که از ۱۵ دقیقه تا ۳۰ دقیقه بازی کرد. از روند بازی او راضی هستیم و تا جایی که جان داشت برای ما خوبی بازی کرد، اما از نظر فیزیکی باید روی او کار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز