خبرگزاری کار ایران

از عملکرد داوران راضی هستم؛

کاظمی: ما و صبا از شروع دیر هنگام لطمه می خوریم/دنبال بازیکن خلاق هستم

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۷۴۲

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت تیم ما و صبای قم شرایط مشابهی داریم و از بابت دیر آغاز کردن تمرینات مان لطمه خوردیم.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار فردا (جمعه) مقابل صبای قم در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: هم تیم ما و هم تیم صبای قم شرایط مشابهی داریم. هر دو تیم کارمان را دیر شروع کردیم و از این موضوع ضربه خواهیم خورد.

وی افزود: اُفت بدنی داریم و البته این شرایط شامل همه تیم‌هایی می‌شود که کار بدنسازی را اصولی انجام نمی‌دهند که ما هم از آن مستثنی نیستیم. در واقع اگر فوتبال روز دنیا را می‌خواهیم، نیاز به زمان داریم. بازیکنان تیم ما جوان هستند و البته انگیزه بالایی دارند.

سرمربی تیم راه‌آهن در پاسخ به این سئوال که چرا در فوتبال ایران تیم‌هایی که بدنسازی خود را دیر شروع کردند درحال حاضر شرایط بهتری نسبت به تیم‌هایی که بدنسازی خود را به موقع آغاز کردند ، دارند، تصریح کرد: طبق اصول هر تیم باید قبل از شروع فصل 4 تا 6 هفته دوران آماده‌سازی را طی کند. این حرف من نیست بلکه علم فوتبال می‌گوید. به هر حال تیم‌هایی که به موقع تمرینات آماده‌سازی خود را شروع کنند، در طول فصل دچار افت بدنی نمی‌شوند اما تیم‌هایی که دیر شروع کنند قاعدتاً در طول فصل با افت بدنی مواجه خواهند شد. من کاری به تیم‌هایی مثل نفت، فولاد، سایپا و... که زود شروع کردند، ندارم و در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم. اعتقادم این است که بازیکن راه‌آهن با وجود اینکه دیر استارت زدند اما بسیار با انگیزه در تمرینات حاضر شده و نشان دادند تاکتیک‌پذیر هستند. به عنوان سرمربی راه‌آهن باید بگویم بازیکنان این تیم مرا به آینده بسیار امیدوار کردند.

کاظمی درباره موفقیتش در حفظ راه‌آهن در لیگ برتر و همچنین شروع نسبتاً خوبی که در این فصل داشته است گفت: احساس می‌کنم اگر بازی‌های لیگ و جام حذفی منظم برگزار شود و تیم ما هم خودش را با برنامه‌ها و شرایط وفق دهد، می‌توانیم روند رو به رشدی را در پیش بگیریم. ما طبق اصول حرکت می‌کنیم و دنبال این هستیم که شرایط خود را بهبود ببخشیم.

وی درباره اینکه تیمش چه زمانی بازیکن خارجی جذب می‌کند، عنوان کرد: در یکی دو هفته اخیر چند بازیکن خارجی را زیر نظر داشتیم و از بین آنها نفراتی را انتخاب و به مدیریت و هیات مدیره باشگاه معرفی کردیم. قرار است با آنها مذاکره شود و فکر کنم تا هفته آینده به نتیجه برسیم.

سرمربی تیم راه‌آهن در واکنش به این موضوع که آیا در جذب بازیکنان خارجی دقت لازم را دارند تا قضیه موتومبا تکرار نشود، یادآور شد: اینگونه مسائل برای ما حاشیه ایجاد می‌کند. من به عنوان مربی وظیفه ندارم چنین مسائلی را پیگیری کنم. فصل پیش هم وقتی که به من گفتند از موتومبا استفاده نکن، من از او در بازی آخر استفاده نکردم و هیچگاه برخلاف آنچه که باشگاه بخواهد، عمل نمی‌کنم.

کاظمی درباره حضور یک بازیکن انگلیسی در تمرین تیمش گفت:‌ بازیکن انگلیسی در تمرین ما عملکرد خوبی داشت اما چون پست اصلی او هافبک نفوذی بود و ما نیز دنبال مهاجم هستیم، این بازیکن را جذب نکردیم. اکثر بازیکنان ما یکنواخت بازی می‌کنند و به دنبال بازیکنی هستیم که خلاق‌تر باشد.

وی درباره مسائل داوری اظهار داشت: در بازی‌های اخیر من هیچ‌گاه در مورد مسائل داوری حرف نزدم. در این 3 هفته به عقیده من داوری‌ها بد نبوده و این هجمه‌ای که روی داوران است اگر روی مربیان هم بود، ما اشتباهات زیادی می‌کردیم. به هر حال من از عملکرد داوران در سه بازی اخیر تیمم راضی هستم و خوشحالم از اینکه محسن قهرمانی و محسن ترکی به داوری برگشتند. ضمن اینکه باید بگویم در خصوص فغانی رفتار خوبی با وی نشد و با وجود اینکه خیلی به او ارتباط نزدیکی ندارم از این داور حمایت کرده و اعتقاد دارم حرمت داورانی همچون فغانی باید خیلی بیشتر از اینها حفظ شود، چون او نماد فوتبال ایران است.

سرمربی راه‌آهن در پایان درباره استفاده از مهرداد محمدی مدافع چپ تیمش در خط حمله و گلزنی این بازیکن در بازی‌های اخیر راه‌آهن گفت: محمدی بازیکن سرعتی و بسیار باهوشی است و به این دلیل او را به خط حمله بردم و خوشحالم که او جواب اعتماد من را داد. البته من در تیم‌‌های قبلی‌ام هم چنین جابه‌جایی‌هایی را انجام می‌دادم و بعضی بازیکنان تاکتیک‌پذیر نشان داده و موفق عمل می‌کردند اما برخی هم بودند که جواب ندادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز