خبرگزاری کار ایران

امروز ، روز مهاجمان ما نبود؛

برانکو: پرسپولیس شایسته این شکست نبود/با سرنوشت ما بازی می کنند!

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۷۹۷

سرمربی پرسپولیس پس از سومین شکست تیمش مقابل ذوب اهن معتقد است تیمش شایسته این شکست نبود. او گفت: امروز، روز مهاجمان ما نبود.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست 2 بر 1 تیمش برابر ذوب آهن در نشست خبری گفت: شما خبرنگاران باید در مورد داوری نظر بدهید نه من. ناراحت نمی شوم اگر شما در این مورد اظهار نظر کنید.

وی افزود: ما شانس های زیادی را از دست دادیم و آنها را به گل تبدیل نکردیم. روز ما نبود و این اتفاق برای مهاجمان پیش می آید.

برانکو در مورد از دست دادن پنالتی توسط عالیشاه و اینکه چرا اجازه نداد طارمی ضربه را بزند گفت: هادی و امید و رضاییان پنالتی زن های ما هستند که امید ضربه را زد و خوب هم زد اما گل نشد.

وی افزود: ما برابر حریفی تن به شکست دادیم که موقعیت های زیادی برای گلزنی نداشت. ما موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. اما این دلیل نمی شود که یک نفر دیگر بیاید نتیجه بازی را رقم بزند.

برانکو در واکنش به اشتباهات داوری گفت: هرکسی می تواند اشتباه کند اما متاسفانه همیشه به ضرر ما تمام می شود. بازیکنان ما حرفه ای هستند و زندگی شان با فوتبال است. بازیکنان ما به راحتی زحمات شان را هدر می دهند. بازیکنان ما در این فوتبال زحمت می کشند اما یکی می آید با سرنوشت آنها بازی می کند. این را من نمی پذیرم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: اگر کمک داور پرچم نمی زند فغانی بازهم آن صحنه را پنالتی نمی گرفت. متاسفانه ما سه امتیاز این بازی را از دست دادیم و وضعیت ما چنین است.

برانکو در مورد اینکه آیا فکر نمی کنید پرسپولیس به روانشناس نیاز دارد گفت: به این مسئله اعتقاد ندارم. کادر فنی بهترین روانشناس برای بازیکنان است چرا که به خوبی آنها را می شناسد. بازیکنان ما خوب بازی می کنند و در دیدار برابر سپاهان و این بازی هم خوب کار کردند اما داوری به ما ضربه زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز