خبرگزاری کار ایران

جایگاه تیم برانکو قعر جدول نیست؛

گل محمدی: بازی سختی را بردیم/به پرسپولیس تبریک می گویم!

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۷۹۸

سرمربی ذوب‌آهن گفت: باید به تیم خودم و پرسپولیس تبریک بگویم که یک بازی سخت را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر پرسپولیس گفت: پیش بینی می کردیم که بازی سختی داشته باشیم. ما در چهار هفته گذشته سخت ترین بازی های بیرون از خانه را تجربه کردیم.

وی افزود: قرعه ای به ما خورد که خیلی سخت بود. باید از بازیکنانم تشکر کنم که این سختی را در غیاب دو بازیکن کلیدی تیم تحمل کردند. خوشحالم از این بابت که تیم ما دارای جوانانی است که خیلی با انگیزه هستند و در دو بازی اخیر خیلی خوب کار کردند. از خیلی ها باید تشکر کنم که فشارهای زیادی را تحمل کردند.

گل محمدی ادامه داد: هم به تیم خودم تبریک می گویم و هم به تیم پرسپولیس. حریف بازی بسیار هجومی را به نمایش گذاشت و با چهار دیداری که از این تیم دیدم قطعا جایگاه پرسپولیس قعرجدول نیست. امیدوارم هواداران حمایت کنند. من مطمئن هستم که پرسپولیس در آینده شرایط خوبی پیدا خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد داوری این دیدار گفت: نه اینکه پیروز شده ایم بخواهم از داوری تعریف کنم اما فکر می کنم تیم داوری نمایش خوبی داشت. هواداران پرسپولیس نباید به سمت مسائل داوری بروند. این تیم بسیار خوب بازی کرد و قطعا در آینده بهتر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز