خبرگزاری کار ایران

فوتبال در اتاق شیشه ای قرار دارد؛

کفاشیان: برخی اتهام ها قابل اثبات نیست/نباید همه فوتبال را فاسد تلقی کرد

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۸۵۷

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مطرح کردن بحث تبانی و فساد باید مستند باشد، گفت: برخی اتهام ها قابل اثبات نیست.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان که در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سخن می گفت، با بیان اینکه فسادی در فوتبال وجود ندارد، گفت: ممکن است خطاهایی در فوتبال باشد اما نباید این خطاها را فساد تلقی کرد.

وی با اشاره به اینکه تبانی‌ها و رشوه‌ها باید مستند باشد، افزود: اگر فسادی وجود داشته باشد، قوه قضائیه می‌تواند به آن رسیدگی کند. همچنین اطلاعیه دادیم، هر کسی که از فسادی در فوتبال آگاهی دارد، اطلاع دهد تا پیگیری و رسیدگی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اگر گفتیم فساد وجود دارد اما نتوانستیم ثابت کنیم خودش فساد است، ادامه داد: فوتبال در اتاق شیشه‌ای و کانون توجه همگان است و اگر در بخشی از فوتبال تخلف می‌شود، نشانه فساد در همه فوتبال نیست.

وی یادآور شد: باشگاه‌های ما خصوصی و مستقل هستند و فدراسیون نمی‌تواند در باشگاه‌ها اعمال نفوذ کرده و تغییرات ایجاد کند زیرا آنها مدیران خود را خودشان انتخاب می‌کنند.

کفاشیان با تاکید بر اینکه برای رد صلاحیت مربیان نیاز به مدرک است و ما از مراجع قانونی استعلام می‌کنیم، تصریح کرد: اینکه داوری اشتباه کند، نباید آن را به حساب تبانی داور گذاشت.

وی به این صحبت محمد دادکان که اعلام کرد «یک داوری که اکنون محروم شده به او گفته است فدراسیون از وی خواسته تا نتیجه یک بازی را در بیاورد»، اینگونه واکنش نشان داد: این مورد را پیگیری می‌کنم اما من چنین چیزی نشنیدم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز