خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر در ایستگاه‌چهارم؛

پدیده یک- تراکتورسازی صفر؛ تسلیم تونی در مشهد/ شاگردان‌مهاجری در ثامن هشتم شدند

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پدیده با یک‌گل به سود مشهدی‌ها به پایان رسید آن‌هم با تعویض‌طلایی مهاجری تا پدیده کمی به وضعیتش در جدول سروسامان بدهد.

به گزارش ایلنا، در نخستین دیدار از روز دوم هفته‌چهارم لیگ‌پانزدهم از ساعت 17:30 در ورزشگاه ثامن‌الائمه‌مشهد  تیم‌های پدیده‌مشهد و تراکتورسازی تبریز با قضاوت موعود بنیادی‌فر و کمک‌های سعید قاسمی و قهرمان نجفی به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود شاگردان محمدرضا مهاجری به پایان رسید.

ترکیب پدیده: مجتبی روشنگر، رضا ناصحی، ایگور پراهیچ، حسین مرادمند، حسن جعفری، میثم نقی‌زاده، حسین بادامکی، کریم احمدی، یونس شاکری، میلاد غریبی و مهدی خیری

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، سعید آقایی، علی حمودی، احمد عبدالله‌زاده، اگوستو سزار، ایان رمزی، سامان نریمان‌جهان، سروش رفیعی و حمزه یونس

دو تیم بازی درگیرانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌ بودند ولی نیمه‌نخست گره‌کور بازی باز نشد تا دو تیم بدون اینکه راه باز کردن دروازه‌ یکدیگر را پیدا کنند به رختکن بروند. البته سهم حملات پدیده به دلیل میزبانی بیشتر بود که اخباری سنگربان قرمزهای‌تبریزی چند موقعیت این تیم را مهار کرد.

نیمه دوم ورق به سود سفید‌های مشهدی برگشت؛ جایی‌که محمدرضا مهاجری تعویض طلایی خود را انجام داد و محسن یوسفی را وارد زمین مسابقه کرد و با ورود این بازیکن باتجربه که فصل گذشته را در ملوان توپ می‌زد اوضاع به نفع مشهدی‌ها تغییر کرد.

یوسفی دقیقه 85 با پاسی عالی یونس شاکری را در موقعیت گل قرار داد تا این بازیکن با خیال راحت دروازه اخباری را باز کند و تیمش را به نخستین برد فصل برساند.

خالد شفیعی هم دقیقه 90+4 با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد.

پدیده با این پیروزی 5 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد و تراکتورسازان تبریزی هم با همان 7 امتیاز جایگاه هفتم را در اختیار دارند.

در ادامه بازی‌های این هفته 2 بازی دیگر هم برگزار می‌شود که راه‌آهن میزبان صبای قم است و استقلال‌اهواز هم در ورزشگاه غدیر از استقلال‌تهران پذیرایی می‌کند.

کد خبر : ۲۹۸۹۴۸