خبرگزاری کار ایران

جام واگنر لهستان؛

4 جلسه تمرین ایران قبل از مصاف با قهرمان لیگ‌جهانی

ملی پوشان کشورمان پس از برگزاری سه جلسه تمرین توپی و یک جلسه کار با وزنه در اولین مسابقه خود در جام واگنر، به مصاف تیم ملی فرانسه قهرمان لیگ جهانی خواهند رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که برای حضور در جام واگنر به شهر تورون در کشور لهستان سفر کرده، نخستین تمرین خود را صبح دیروز 5 شنبه که به کار در وزنه اختصاص داشت، انجام داد و ملی پوشان به مدت دو ساعت زیر نظر کارلو ساتی بدنساز ایتالیایی تیم ملی به کار تمرینات بدنسازی خود پرداختند.

شاگردان بوبان نخستین تمرین توپی خود را در لهستان عصر دیروز 5 شنبه در سالن "هالا ویدو اسپورتوا ویدویسکوا تورونی" برگزار کردند. در این جلسه تمرین بازیکنان پس از گرم کردن ابتدا به تمرین اسپک و دریافت پرداختند و سپس به دو گروه تقسیم شدند و با هدف حمایت از مهاجم و استفاده از توپ های برگشتی به بازی پرداختند.

در جریان تمرین برخی اوقات کواچ تمرین را متوقف می کرد و نکاتی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

در پایان این تمرین که به مدت حدودا دو ساعت و نیم به طول انجامید مهدی مهدوی و میلاد عبادی پور به تمرین سرویس پرداختند و فرهاد قائمی در پست دریافت کننده، سرویس های آنها را در یافت می کرد.

بر اساس برنامه تمرینی تیم ملی، ملی پوشان صبح امروز جمعه استراحت داشتند و دومین جلسه تمرین توپی خود را عصر امروز در سالن مسابقات برگزار خواهند کرد و در نهایت در اخرین تمرین خود پیش از بازی با فرانسه قهرمان لیگ جهانی 2015 که بیشتر جنبه گرم کردن دارد را صبح فردا شنبه در سالن "هالا ویدو اسپورتوا ویدویسکوا تورونی" انجام خواهند داد.

تیم ملی والیبال کشورمان ساعت 20:30 فردا شنبه 31 مرداد ماه در نخستین دیدار خود در جام واگنر به مصاف تیم ملی فرانسه قهرمان لیگ جهانی 2015 خواهد رفت.

کد خبر : ۲۹۸۹۵۶