خبرگزاری کار ایران

خوشحالم کواچ به من اعتماد کرد؛

عبادی‌پور: رد کردن پیشنهادهای خارجی ربطی به رقم قرارداد نداشت/ می‌خواهم لیگ‌های معتبر دنیا را تجربه کنم

قدرتی‌زن تیم‌ملی معتقد است والیبال‌ایران با تجربه‌تر از قبل شده و به لحاظ کیفی به یکی از قدرت‌های جدید والیبال‌دنیا تبدیل شده است.

میلاد عبادی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم ملی در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و من هم به عنوان یک بازیکن از این قاعده مستثنی نیستم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را  پشت سر گذاشتیم که امیدوارم با حمایت هم تیمی‌ها و مربیانم بتوانم همچنان در خدمت تیم ملی والیبال کشورم باشم.

عبادی‌پور متذکر شد: والیبال‌ایران با تجربه‌تر از قبل شده و به لحاظ کیفی هم به یکی از قدرت‌های جدید والیبال‌دنیا تبدیل شده است. حضور در مسابقات بزرگی مانند قهرمانی‌جهان نشان‌دهنده رشد چشمگیر والیبال ایران است و امیدواریم در این مسابقات بتوانیم نتایج بسیار خوبی بدست بیاوریم.

قدرتی‌زن تیم‌ملی والیبال در لیگ‌جهانی درباره ادامه روند موفقیت‌آمیزش در تیم‌ملی اظهار داشت: یک بازیکن  برای بازی در تیم‌ملی فاکتورهای مهمی باید داشته باشد؛ بخش مهم موفقیت در تیم‌ملی حمایت بازیکنان و اطرافیان است که کواچ سرمربی تیم‌ملی در این راه‌ سخت به من اعتماد کرد تا بتوانم با حمایت سایر بازیکنان در ترکیب تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشم.

وی یادآور شد: بدون شک اگر همانند سال‌گذشته فرصت کمتری به من داده می‌شد و کادر فنی اعتقادی به بازی من نداشت نمی‌توانستم کیفیت واقعی خودم را به نمایش بگذارم. زمانی که وارد زمین می‌شدم با اعتماد هم تیمی‌هایم مواجه شدم و توانستم با کمک سایر بازیکنان نتایج خوبی در لیگ‌جهانی بدست بیاوریم که امیدوارم  در ژاپن هم این روند ادامه داشته باشد.

بازیکن جوان تیم ملی والیبال ایران درباره اعتماد به جوانان در تیم‌های ملی هم اظهار داشت: امیدوارم این سیاست درست که در تیم‌های ملی اجرا می‌شود همچنان ادامه داشته باشد و هر ساله شاهد حضور جوانان بیشتری در سطح اول والیبال ایران باشیم. جوانان با استعداد ایرانی می‌توانند سال‌های آینده نقطه‌قوت تیم ملی در رقابت‌های بین‌المللی باشند.

عبادی‌پور همچنین درباره پیشنهادهایی که از کشور روسیه و لهستان داشت به خبرنگار ایلنا گفت: امسال از 3 تیم لهستانی و یک تیم روسی پیشنهاد داشتم که پس از مشورت با بزرگان والیبال ایران ترجیح دادم امسال هم در لیگ‌ایران بازی کنم. احساس می‌کنم ماندنم در لیگ‌ایران برای بدست‌آوردن تجربه بیشتر به من کمک فراوانی خواهد کرد تا ببینیم سال‌های آینده چه پیشنهادهایی داشته باشم.

ملی‌پوش والیبال کشورمان درباره پایین بودن رقم پیشنهادهای خارجی هم گفت: اولویت من برای رفتن به تیم‌های خارجی بحث‌مالی نیست. رد کردن پیشنهادهای خارجی فقط به رقم قرارداد تیم‌ها مربوط نمی‌شد و ترجیح دادم برای انتخاب یک تیم بهتر و بازی در سطح اول دنیا یک‌سال دیگر صبر کنم.

عبادی‌پور در پایان درباره دریافت پیشنهاد از تیم‌هایی که در پایتخت روسیه فعالیت می‌کنند و رفتن به این تیم‌ها اظهار داشت: برای رفتن به لیگ‌روسیه با سعید معروف مشورت خواهم کرد و از تجربه کاپیتان کشورم استفاده خواهم کرد. پیشنهاد خوبی اگر از تیم‌های شهر مسکو دریافت کنم قطعا شرایط آنها را بررسی خواهم کرد و در صورت مناسب بودن این پیشنهادها دوست دارم لیگ‌های معتر دنیا از جمله لیگ روسیه را تجربه کنم.

کد خبر : ۲۹۸۹۷۳