خبرگزاری کار ایران

بازی‌های ما با ایران چالش برانگیز بود؛

سرمربی لهستان: پیروزی برابر ایران خاطره‌انگیزترین لحظات زندگی‌ام بود

استفان آنتیگا پیش از آغاز سیزدهمین دوره مسابقات جام واگنر گفت: این مسابقه هم برای ما و هم برای ایران با اهمیت است. پیروزی برابر ایران در لیگ جهانی خاطره انگیز ترین لحظات زندگی ام بود.

به گزارش ایلنا، آنتیگا سرمربی تیم ملی والیبال لهستان که با این تیم موفق شد در سال 2014 به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کند و اکنون تیمش در آستانه حضور در جام واگنر قرار دارد، درباره این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات سختی است و سطح مسابقات بالاست. از نظر فیزیکی فشار زیادی روی ماست. فکر می‌کنم ایران هم مثل تیم‌های لهستان، روسیه، ایتالیا و آمریکا در این مسابقات مورد توجه دنیا قرار می‌گیرد. از آنجایی که این مسابقه در لهستان برگزار می‌شود برای ما بسیار مفید است چون ما دو هفته برای آماده کردن تیم در اختیار داشتیم. به هر حال اطمینان دارم که هر دو تیم با آمادگی خوبی وارد مسابقات شده‌اند و مسابقه خوبی خواهد بود.

وی درباره دیدار با ایران افزود: ما با ایران زیاد روبرو شدیم. در نه بازی قبل شناخت خوبی از تیم ایران کسب نمودیم. بیشتر بازی‌های ما با ایران سخت و چالش برانگیز بود. من بازی در برابر ایران را دوست دارم. خوشحالم که ایران صلاحیت بازی در این مسابقات را دارد و ما می‌توانیم باز هم بازی سطح بالایی را به نمایش بگذاریم.

آنتیگا از حضورش در ایران در مسابقات لیگ جهانی ابراز رضایت کرد و گفت: آن بازی برای ما بسیار مهم بود. به آن پیروزی نیاز داشتیم. همان پیروزی ما را به جمع شش تیم برتر رساند. شاید آن بازی در تهران یکی از بهترین بازی‌های ما در لیگ جهانی بوده باشد چون برد ایران در تهران بسیار دشوار است. خوشبختانه از عهده این کار در میان خیل عظیم جمعیت شلوغ، برآمدیم. تماشاچیان ایرانی یک صدا تیم را با صدای بسیار بلند تشویق می‌کردند که خوب این مسلماً از امتیازات میزبانی است و ما هم چنین جوی را در لهستان داریم. برد در ایران یکی از خاطره انگیزترین لحظات من در لیگ جهانی محسوب می‌شود. پس از چند هفته تمرین، ما با قدرت بیشتری در مقابل ایران بازی خواهیم کرد.

کد خبر : ۲۹۹۰۲۹