خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم با دست پر به ژاپن برویم؛

بوبان: برای کسب بهترین نتیجه به لهستان آمدیم/رقابت در جمع 4 تیم برتر دنیا سخت است

سرمربی تیم ملی ایران هدف از حضور در جام‌واگنر را کسب بهترین نتیجه از این مسابقات عنوان کرد و افزود: صددرصدی خود را برای 20 روز آینده گذاشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسلوبودان کواچ پیش از آغاز مسابقات والیبال جام‌واگنر درباره حضور در این رقابت‌ها اظهار داشت: ما برای کسب بهترین نتیجه به اینجا آمدیم تا با دستی پر راهی جام جهانی شویم. ابتدا با فرانسه و بعد با لهستان بازی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: برای ما مهم است که در بالاترین مکان ممکن در بین این 4 تیم قرار بگیریم چون هدف ما این است که شرایط بهتری را کسب و تجربه نمائیم و یک والیبال تماشایی ارائه نمائیم اما در کل نتیجه در این چنین مسابقاتی مهم نیست. به هر حال رقابت در جمع 4 تیم برتر دنیا سخت است. تمام حواس ما روی جام‌جهانی است و اینکه در مسابقات دوستانه، بازیکنان‌مان را مورد ارزیابی قرار دهیم تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب نمائیم.

وی درباره وضعیت تیم ایران پیش از مسابقات جام‌واگنر گفت: خوب طبیعتاً خسته هستند ولی در شرایط خوبی به سر می‌برند. صد درصد آماده نیستیم چون می‌خواهیم نیروی صد درصدی خود را برای 20 روز آینده خرج نمائیم.

بوبان درباره رویارویی ایران و فرانسه افزود: همه می‌دانید فرانسه چه تیم پرقدرتی است. امسال فرانسه توانست قهرمان لیگ‌جهانی شود. تیم ما هم بسیار خوب بازی کرد. نباید فراموش کرد ما هم به خاطر یک امتیاز علی‌رغم بازی‌های خوبی که ارائه نمودیم، از گروه خود صعود نکردیم. به هر حال تقابل با فرانسه آزمایش خوبی است. باید به میدان رفت و دید که چه تغییراتی حاصل شده است.

کد خبر : ۲۹۹۰۳۳