خبرگزاری کار ایران

دلیل برگزاری مسابقات انتخابی چه بود؟

ملایی تنها نماینده ایران در تاتامی جهانی/گلخانه‌ای که یک‌گل بیشتر ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۰۳۴

فدراسیون‌جودو تنها یک ملی‌پوش را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به قزاقستان اعزام می‌کند.

به گزارش ایلنا، فدراسیون جودو که در نظر داشت تیم ملی را با محوریت جوانگرایی راهی رقابت های قهرمانی جهان نمایند، با توجه به شرایطی که شورای برون مرزی برای اعزام تنها 3 جودوکار به این دوره از رقابت‌ها در نظر گرفت و همچنین شرایط مالی فدراسیون ، تنها سعید ملایی که در تلاش برای کسب سهمیه المپیک است به همراه مجید زارعیان در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان حضور خواهد داشت. 

همچنین رئیس فدراسیون که با مجوز  شورای برون‌مرزی و برای حضور در کنگره فدراسیون جهانی می‌بایست راهی قزاقستان شود به دلیل همین شرایط مالی از سفر به قزاقستان خودداری کرد. 
 
 رقابت های جودو قهرمانی جهان دوشنبه دوم شهریورماه در قزاقستان آغاز می‌شود که سعید مولایی سه شنبه سوم شهریورماه راهی آلماتی شده و  طبق برنامه روز پنجشنبه 5 شهریورماه در چهارمین روز این رقابت‌ها به مصاف رقبای خود می‌رود. 
 
این در حالی است که پیش از اعزام تیم ملی جودو به این رقابت‌ها مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد و حتی کار به خداحافظی جواد محجوب از تیم ملی جودو هم کشیده شد. با این تفاسیر باز هم این تیم با روش گلخانه ای در مسابقات شرکت خواهد کرد.
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز