خبرگزاری کار ایران

پاسخگویی به حوادث دیدار تراکتور و نفت؛

وزیر ورزش فردا به مجلس می رود/ بررسی مجدد اتفاقات تبریز در کمیسیون فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۰۷۳

وزیر ورزش به منظور بررسی مجدد حوادث دیدار تراکتورسازی تبریز و نفت تهران به مجلس فراخوانده شد.

به گزارش ایلنا، میرهادی قره‌سید رومیانی درباره بازبینی حوادث بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در هفته پایانی لیگ برتر فصل گذشته اظهار کرد: به دعوت کمیسیون فرهنگی قرار است روز یکشنبه (اول شهریور ماه) وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون آیین نامه حاضر شده و به اتفاقات بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران پاسخ دهد.

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: با پیگیری نمایندگان آذرشهر، تبریز و اسکو و دعوت کمیسیون فرهنگی و کمیته ورزش فراکسیون ورزش مجلس جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش در خصوص بازی تیم تراکتورسازی و نفت تهران در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال برگزار و حوادث این دیدار مجددا بررسی خواهد شد.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: با این که دولت پیش از این دراین باره اظهارنظر کرده و فدراسیون فوتبال هم تصمیمات خوبی را در شورای عالی امنیت ملی گرفته بود ولی این جلسه برگزار خواهد شد تا بازبینی و بازشکافی و موضوعات و حواشی این بازی پیگیری شود.

قره‌سید رومیانی با اشاره به حضور نمایندگان استان آذربایجان شرقی، فدراسیون فوتبال، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان در این جلسه اظهار داشت: علاوه بر بررسی حوادث دیدار تراکتورسازی تبریز و نفت تهران، سوالاتی درباره وضعیت زمین بازی، نحوه داوری فوتبال و موضوعات کلان مدیریتی و عدم مدیریت صحیح در این رشته نیز پرسیده خواهد شد.

این نماینده ادامه داد: نرسیدن فوتبال ایران به جایگاه مناسب و این که چرا تیم‌های پرسپولیس، استقلال و استانی هیچ کدام در جایگاه اصلی خود قرار ندارند و همچنین عدم مدیریت صحیح در ورزش‌های گروهی که مدال آوری کمتری نسبت به ورزش‌های انفرادی دارند نیز بخشی از مسائلی است که روز یکشنبه مطرح خواهد شد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ورزش حوزه‌ای است که حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را شامل می‌شود بنابراین باید نهایت دقت را در مورد آن داشت و مسلم است که آزمون و خطا در این موضوع جواب نمی دهد، به نظر می‌رسد تغییرات غیرفنی و غیرکارشناسی که در ورزش به خصوص فوتبال به وجود آمده باعث ایجاد تنش شده و اعتراضاتی را به دنبال داشته است که باید بررسی شود.

دیدار دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در هفته پایانی لیگ برتر سال گذشته با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید و این درحالی بود که احتمال قهرمانی تیم تراکتوسازی تبریز وجود داشت و اگر سپاهان اصفهان دیگر تیم مدعی قهرمانی در بازی همزمان با سایپا شکست می خورد یا مساوی می‌کرد به طور حتم تبریزی‌ها جشن قهرمانی می‌گرفتند.

اما در حالی که در شهر اصفهان بازی دو بر صفر به نفع سپاهان پایان پذیرفته بود در دقایق انتهایی بازی تبریز خبری مبنی بر تساوی 2 بر 2 این بازی در تبریز منتشر شد که حواشی بسیاری ایجاد کرد و هیچ کس هم پاسخ مناسبی برای ابهامات ذهنی چندین هزار هوادار تراکتورسازی ارائه نداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز