خبرگزاری کار ایران

تیم برانکو از داوری ضرر کرد؛

تاج: کناره‌گیری پرسپولیس از لیگ کذب محض است/همواره با فساد مبارزه کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۱۳۶

رئیس سازمان لیگ گفت: شایعه خبر کناره‌گیری پرسپولیس از لیگ برتر به دلیل مسئله داوری را کذب محض است.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در گفتگویی ضمن بیان این مطلب افزود:این مسئله کذب است. هیچ تیمی کناره گیری نکرده است، هر چند باید بگویم پرسپولیس بابت داوری ضرر کرده است.

وی درباره ادعای محسن قهرمانی مبنی بر اینکه از فدراسیون به او گفتند یک بازی را دربیاور که از زبان دادکان رئیس سابق فدراسیون در برنامه شبکه دو پخش شد، اظهار داشت: یک ماجرایی را در رسانه منعکس کردند و ما حتما رسیدگی خواهیم کرد. البته آنهایی که ما را می شناسند، می دانند که همواره با فساد مبارزه کرده ایم و باید بگوییم که در خود دادسرا هم سیستمی برای برخورد با فساد به وجود آمده و افرادی که سند در این باره دارند به آنجا مراجعه کنند.

تاج در ادامه درباره شعار تماشاگران که در روز بازی فریاد می زدند کمیته داوران با اصفهان در ارتباط است، تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نیست و هیچ ارتباطی وجود ندارد. کمیته داوران هم به طور مستقل تصمیم گیری می کند.

رئیس سازمان لیگ در پایان گفت: همه مستندات در رابطه با مفاسد مطروحه را باید به شعبه ای که در آنجا برای رسیدگی به مفاسد ورزشی ایجاد شده ببرند و از آن طریق مسائل خود را پیگیری کنند. حتی افراد می توانند بدون عنوان کردن نام خودشان این مسائل را پیگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز