خبرگزاری کار ایران

بازیکنان از لحاظ رفتاری پرخاشگر شده‌اند؛

انصاری‌فرد: پرسپولیسی‌ها اعتماد به نفس ندارند/ اخراج برانکو؟ هنوز زود است

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در خط حمله خوب اما در فاز دفاعی مشکل دارد.

عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اعتقاد دارم پرسپولیس می‌تواند خوب شود چون در خط حمله خوب است و هجومی کار می کند اما در فاز دفاعی مشکل دارد. پرسپولیس موقعیت زیاد از دست می‌دهد و در فاز دفاعی و دروازه مشکل دارد.

وی افزود: بحث اشتباهات داوری هم که مطرح می کنند قابل‌توجه است اما اگر بازیکنان پرسپولیس اشتباهات را کم کنند و موقعیت‌هایی را که به دست می‌آورند به سرانجام برسانند مشکلات‌داوری هم حل می‌شود. اشتباهات داوری سهوی است و همه جای دنیا هست اما در ایران این اشتباهات زیاد است و به داوران هم استرس وارد می‌کنند و به همین دلیل اشتباهات‌داوران هر لحظه بیشتر می‌شود.

وی درباره شایعه‌های برکناری برانکو مطرح شده اظهار داشت: اعتقاد دارم برای کنار گذاشتن برانکو هنوز زود است و حداقل یک نیم فصل باید به او فرصت بدهند. البته در مقطعی هم شرایطی پیش می‌آید که زود دیر می‌شود و تغییرات هم دیگر فایده‌ای ندارد. پرسپولیس در این 2 بازی باید نتیجه بگیرد وگرنه خیلی عقب می افتد. حضور تیم در ته جدول هم مشکلی نیست و بالا می‌آید اما اگر می‌خواهند جزو 3 تیم بالای جدول باشند باید در این 2 بازی نتیجه بگیرند وگرنه نهایتا بتوانند در وسط جدول جای بگیرند.

مدیرعامل سابق باشگاه‌پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس استرس بالایی دارند و به همین دلیل موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند گل نمی‌شود چون مدام فکر می‌کنند اگر این بازی را نبرند چه می‌شود؟ این استرس باعث می‌شود نتیجه نگیرند و روحیه و اعتماد به نفس لازم را ندارند. به نظرم مجموعه پرسپولیس استرس دارد. اینکه بازیکن عصبی است و اخطار می‌گیرد و اخراج می‌شود به استرس بازیکنان برمی‌گردد. بازیکنان از لحاظ رفتاری هم باید خود را اصلاح کنند چون پرخاشگر شده‌اند و مدام با داور و حریف درگیر می‌شوند.

انصاری‌فرد در پایان گفت: پرسپولیس بازی سختی مقابل فولاد دارد چون هم گرمای‌اهواز است و هم فولاد تیم خوبی است و اگر در این بازی هم نتیجه نگیرند کار پرسپولیس خیلی سخت می‌شود. اینکه بحث لیگ یک رفتن پرسپولیس را مطرح می‌کنند هم بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد و نهایتا در وسط جدول قرار بگیرند که البته برای پرسپولیس راضی‌کننده نیست.

کد خبر : ۲۹۹۳۴۴