خبرگزاری کار ایران

موافق برکناری نیستم؛

عربشاهی: پروفسور هنوز نتوانسته فاز دفاعی تیم را ترمیم کند/ آوردن برانکو از اول اشتباه بود

پیشکسوت‌پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این 4 بازی 10 گل خورده و پرفسور هنوز نتوانسته فاز دفاعی تیمش را ترمیم کند.

سید ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس از فصل قبل چند مربی و مدیر عوض کرده تا امروز به این حال و روز بیفتد؟ به نظرم ضعف مدیریتی و تغییرات زیاد بزرگترین مشکل پرسپولیس است.

وی افزود: آدم‌هایی که در هیات‌مدیره پرسپولیس هستند چکاره این تیم بوده‌اند؟ به لحاظ مالی چه کاری برای پرسپولیس می‌توانند انجام دهند؟ زادمهر کل بازی‌هایش برای پرسپولیس 180 دقیقه نبوده؛ چرا وی باید در هیات‌مدیره باشگاه‌پرسپولیس باشد؟ زادمهر همیشه در هیات‌مدیره بوده و همچنان هم هست. طاهری کارش جای دیگری بوده و الان سرپرست‌باشگاه است؛ چرا او باید چنین پستی در پرسپولیس داشته باشد؟ حسین عبدی سال‌ها ایران نبوده و 2 سال است برگشته؛ چرا باید عضو هیات‌مدیره و سخنگوی‌پرسپولیس باشد؟ آدم‌های بزرگی در پرسپولیس داریم که هم فوتبال‌شان خوب بوده و هم مدرک روز مربیگری دارند اما جایی در این باشگاه ندارند.

وی درباره عملکرد برانکو در پرسپولیس گفت: برانکو را نژادفلاح آورد و برای او و کادر فنی 4 میلیارد هزینه کرد. نژادفلاح که استپ‌کردن بلد نیست، بر چه مبنایی 4 میلیارد برای برانکو و دستیارانش هزینه کرده؟ به جای اینکه به مربیان ایرانی بها بدهند، دنبال مربیان خارجی هستند. این‌ها در کشور خودشان تیم ندارند اما در ایران همیشه به آنها تیم می‌دهند. برانکو امسال تیم را خودش بسته و اردوی‌ترکیه هم رفته اما در این 4 بازی چه چیزی نشان داده؟ پرسپولیس در این 4 بازی 10 گل خورده و پروفسور هنوز نتوانسته فاز دفاعی تیمش را ترمیم کند.

عربشاهی درباره شایعه برکناری برانکو گفت: الان اگر برانکو را اخراج کنند دستیارانش هم می‌روند و باید 4 میلیارد بدهند. چرا باید این هزینه را بکنند و بعد هم بگویند اگر به برانکو فرصت می‌دادند تیم را جمع می‌کرد؟ چرا برای مربیان ایرانی این کارها را نمی‌کنند و ارزش قائل نمی‌شوند؟ مربی که نتوانسته بعد از 4 بازی خط دفاع تیمش را درست کند چکار می‌خواهد بکند؟

وی در پایان متذکر شد: من موافق برکناری برانکو نیستم چون برایش هزینه شده و باید 3 بازی دیگر به او فرصت بدهند. آوردن برانکو از اول اشتباه بود اما الان که آمده باید فرصت لازم را به او بدهیم.

کد خبر : ۲۹۹۴۰۱