خبرگزاری کار ایران

رحمتی در گلی که خورد مقصر بود؛

برومند: برای استقلال نگران شدم /بدشانسی گریبانگیر پرسپولیس شده!

دروازه‌بان‌سابق استقلال معتقد است این تیم در بازی‌های اخیر نسبت به 2 بازی اول خود عملکرد ضعیف‌تری داشته و اگر با همین رویه پیش برود برای ادامه فصل به مشکل خواهد خورد.

پرویز برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: 2 بازی اول استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ من را خیلی به آینده این تیم برای ادامه فصل امیدوار کرد اما در بازی سوم و چهارم وضعیت تیم را به شدت نگران‌کننده دیدم. احساس می‌کنم بازیکنان استقلال تمرینات کارساز و خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارند.

وی ادامه داد: اگر نیمه‌دوم بازی با ذوب‌آهن را نادیده بگیریم می‌توان گفت سرمربی این تیم تا به اینجا عملکرد خوب و مناسبی داشته است. اشتباهات‌فردی چشمگیری در تیم مشاهده نمی‌شود. به نظر می‌آید مشکل فقط تمرینات، هماهنگی و آماده‌سازی‌های قبل از بازی است که مفید انجام نمی‌شود.

سنگربان‌پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: هنوز تا پایان فصل فرصت زیادی باقی است و استقلال می‌تواند ضعف‌هایش را جبران کند. تیمی که تا پایان نیم فصل‌اول خوب نتیجه بگیرد می‌تواند نیم‌ فصل‌دوم هم موفق باشد چراکه بازی‌های نیم فصل‌دوم به مراتب سخت‌تر خواهد بود.

برومند درباره گلی که استقلال بازی مقابل استقلال‌خوزستان دریافت کرد، گفت: احساس می‌کنم در گلی که این تیم از استقلال‌خوزستان خورد مقصر رحمتی بود. دروازه‌بان است که مسئول چیدن دیوار دفاعی است و باید جایگیری خوبی داشته باشد. رحمتی قبل از ضربه توپ جایگیری نسبتا مناسبی داشت اما متاسفانه بعد از اینکه توپ از دیوار دفاعی رد شد نتوانست دید مناسبی روی توپ داشته باشد.

برومند به عملکرد پرسپولیس هم اشاره کرد و گفت: پرسپولیس تیم دوم من است و از ناکامی‌های اخیر این تیم در لیگ‌پانزدهم ناراحت و متاثر هستم. زمانی بود که تیم‌ملی تنها از پرسپولیس و استقلال تغذیه می‌شد و این دو تیم بزرگترین تیم‌های لیگ‌ایران بودند، هر چند حالا این‌طور نیست.

وی در پایان متذکر شد: به نظرم پرسپولیس با اینکه بازیکنان با سابقه‌ای در فصل‌جدید جذب نکرده اما خوب کار می‌کند و نتیجه نگرفتن اش به خاطر عملکرد بازیکنان و مربی نیست. بدشانسی گریبان‌گیر پرسپولیس شده‌، شاید اگر کمی خوش‌شانس‌تر بود می‌توانست در بازی‌ها بهتر نتیجه بگیرد.

کد خبر : ۲۹۹۴۵۶