خبرگزاری کار ایران

نباید شرایط خصوصی‌سازی را حادتر کنیم؛

واکنش وزیر ورزش به طرح استیضاح مجلس/ابهامات روشن می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۵۷۵

وزیر ورزش در واکنش به طرح استیضاح خود در مجلس گفت: با استیضاح، برخی ابهامات روشن می‌شود و از بین می‌رود.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی نسبت به طرح استیضاح خود از سوی 45 نماینده مجلس گفت: انشاءالله برخی ابهامات روشن می‌شود و از بین می‌رود و سپس نمایندگان درباره استیضاح من تصمیم خواهند گرفت.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود درباره واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بیان داشت:  فعلا جای این بحث نیست زیرا هر بحثی در شرایط حال حاضر درباره این موضوع، بحران حادتری ایجاد می‌کند.

وزیر ورزش درباره مرخصی‌های طولانی مدت کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال و این‌ که آیا همکاری با این سرمربی ادامه پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال باید تصمیم بگیرد و تعیین کننده خواهد بود وزارت دراین‌باره نقشی ندارد.

گودرزی در گفت و گو با خانه ملت درباره بودجه‌ای که قرار است از طرف دولت باتوجه به نزدیک بودن مسابقات المپیک ریو 2016 و رقابت‌های کسب سهمیه‌ای که در همه رشته‌ها وجود دارد به فدراسیون‌ها تعلق گیرد،عنوان داشت: دولت باید به وزارت ورزش کمک‌های مازاد انجام دهد و درصورتی که منابع دولت تأمین شود این اتفاق خواهد افتاد اما هنوز وضعیت اعتبارات روشن نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز