خبرگزاری کار ایران

بهتر از سال گذشته نتیجه می‌گیریم؛

استیلی: ملوان دنبال رتبه تک‌رقمی در جدول است / هواداران پرسپولیس صبور باشند

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۵۸۵

سرمربی‌ملوان معتقد است پرایط پرسپولیس در جدول تغییر می‌کند و هواداران این تیم باید صبور باشند.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی با بیان این مطلب اظهار داشت: سعی کردیم شرایط ملوان را به حالت مطلوب برسانیم. مهم این بود که بازیکنان‌ملوان در این مدت کوتاه، تاکتیک‌پذیر بودند و شرایط خوبی ایجاد شد تا امتیازهای لازم را بگیریم.

وی ادامه داد: ما روز به روز در حال بهتر شدن هستیم و امیدوارم شرایط تیمی ما هم بهتر شود. مهمترین کار ما تمرین تیم و آنالیز حریفان است. در این زمان کوتاه سعی کردیم مشکلات تیم را برطرف کنیم.

سرمربی ملوان در ادامه متذکر شد: مهم بود که بازیکنان ایمان داشته باشند با توانایی‌های خود کار کنند. حضور هواداران هم در روزهای سخت تعیین‌کننده است. فوتبال خوب اگر ارائه بدهیم مردم هم پشتیبان تیم خواهند بود. خوشبختانه در شهری بازی می‌کنیم که مردم حمایت لازم را از تیم خود انجام می‌دهند.

وی در ادامه به رادیو ورزش متذکر شد: در حال حاضر نسبت به بازیکنان جوان‌ تیم شناخت پیدا کرده‌ایم که این جوانان می‌توانند به ما کمک کنند. ما با این بضاعت سعی می‌کنیم بهتر از سال گذشته نتیجه بگیریم.

استیلی همچنین افزود: هدف‌ ما این است که در جدول رتبه‌ای یک رقمی کسب کنیم و فوتبال بهتری ارائه کنیم.

سرمربی ملوان همچنین در واکنش به سوالی درباره نتایج پرسپولیس نیز گفت: هواداران پرسپولیس مطمئن باشند شرایط این تیم در جدول تغییر می‌کند. آنها باید صبور باشند. پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن خوب بازی کرد اما بازیکنان قدر موقعیت‌ها را ندانستند. اگر هواداران پشت تیم باشند، پرسپولیس هم می‌تواند بگیرد.

وی همچنین با اشاره به دیدار تیمش با گسترش فولاد در هفته پنجم لیگ نیز گفت:  4 بازی گذشته این تیم را آنالیز کرده‌ایم. آنها مقابل سیاه‌جامگان به پیروزی رسیدند و شرایط خوبی دارند. ما هم با توان بالا دنبال گرفتن 3 امتیاز این بازی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز