خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان - کره‌جنوبی؛

ولی‌پور و چابکی به نایب‌قهرمانی بسنده کردند

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۵۹۸

تکواندوکار اوزان ۳۳- کیلوگرم پسران و ۴۱- کیلوگرم دختران کشورمان به مدال نقره مسابقات نونهالان جهان دست یافتند.

به گزارش ایلنا، در ادامه دومین روز از دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان که در سالن ورزشی "تی 1" شهر موجو کره‌جنوبی در حال برگزاری است، امیر ولی‌پور بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

تکواندوکار وزن اولی کشورمان در نخستین گام نماینده آذربایجان را 20 بر 10 از پیش‌رو برداشت، سپس مقابل نماینده اسپانیا با نتیجه 14 بر 5 به برتری رسید و در مرحله یک‌چهارم نهایی 18 بر 6 تکواندوکار مکزیک را شکست داد.

ولی‌پور در مرحله نیمه نهایی با پیروزی 9 بر 5 مقابل نماینده فیلیپین راهی فینال شد اما در این مرحله در یک رقابت بسیار نزدیک نتیجه را 5 بر 3 به تکواندوکار کره‌جنوبی واگذار کرد و به مدال نقره وزن 33- کیلوگرم دست یافت.

امروز همچنین ستاره چابکی، تکواندوکار وزن 41- کیلوگرم کشورمان به مدال نقره دست یافت. چابکی برای کسب این مدال ارزشمند ابتدا نماینده مغولستان را از پیش‌رو داشت که این تکواندوکار در پایان راند اول از ادامه مبارزه با نماینده کشورمان انصراف داد.

وی در ادامه با دو پیروزی 8 بر 2 و 13 بر یک مقابل نمایندگان قزاقستان و مراکش راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و با شکست 6 بر 5 تکواندوکار ترکیه‌ای به مرحله فینال راه یافت.

چابکی در مرحله پایانی نیز در یک رقابت بسیار نزدیک نتیجه را 8 بر 6 به تایلند واگذار کرد و عنوان نایب قهرمانی جهان را به‌دست آورد.

این دوره از مسابقات با حضور 465 تکواندوکار از 59 کشور در حال برگزاری است و روز چهارشنبه (چهارم شهریور) به پایان خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز