خبرگزاری کار ایران

تیروکمان قهرمانی معلولان جهان- آلمان؛

آغاز رقابت‌ نمایندگان‌ایران در کامپوند مردان/ شرایط بد جوی مشکل تیراندازان معلول

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۶۸۴

ملی پوشان تیم تیرو کمان جانبازان و معلولین کشورمان امروز به صورت رسمی وارد گردونه رقابت های جهانی آلمان شدند.

به گزارش ایلنا، در اولین روز از رقابت ها،هم اکنون مجید کاکوش در کلاس W1، رشته کامپوند به میدان رفته و ساعت 13 تا 16 به وقت محلی نیز هادی نوری و شهاب ریحانی، دیگر نمایندگان کشورمان در رشته کامپوند، به مصاف حریفان خواهند رفت.

اولین روز مسابقات درحالی برای کمانداران حاضر در این رقابت‌ها آغاز شده که شرایط بد جوی و بارندگی شدید، کار را برای آنها دشوار خواهد کرد.

در ادامه مسابقات جهانی تیروکمان، فردا در مرحله مقدماتی، کمانداران‌ایرانی در ریکرو زنان و مردان به مصاف حریفان خواهند رفت و از روز چهارشنبه نیز مسابقات حذفی آغاز خواهد شد.

تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولان با ترکیب ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی(ریکرو)، هادی نوری و شهاب ریحانی(کامپوند)، مجید کاکوش کلاس W1(کامپوند)، راضیه شیرمحمدی، محدثه کهنسال(ریکرو)، سمیه عباسپور و فرزانه عسگری(کامپوند) در این مسابقات حضور یافته است.

هدایت ملی‌پوشان بر عهده نیکولاویچ، مصطفی حبیبیان و گلثومه غلامی است و سرپرستی کاروان را نیز مجتبی قربان حسنی بر عهده دارد.

رقابت‌های تیروکمان قهرمانی جهان آلمان با امتیاز کسب سهمیه مستقیم بازی‌های پارالمپیک ریو، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کشورهای شرکت‌کننده با بهترین نفرات خود در آن حضور یافته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز