خبرگزاری کار ایران

نگران ناداوری در آسیا نیستیم؛

بداغی: ژاپنی‌ها اهل زد و بند نیستند/ زمان را هم شکست دادیم

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: در روزهای ابتدایی از کمبود زمان واهمه داشتم اما خوشحالم الان زمان را هم شکست دادیم!

فریبا بداغی در گفت و گو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات به بهترین نحو ممکن پیش می‌رود و بچه‌ها از لحاظ تکنیکی و آمادگی‌جسمانی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی درباره کمبود زمان آمادگی تیم‌ملی اظهار داشت: روزهای ابتدایی کمی استرس این موضوع را داشتم اما خداراشکر کنترل زمان کردیم تا حالا به نوعی زمان را هم شکست داده باشیم و آماده حضوری پرقدرت در قهرمانی آسیا هستیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات بدنساز تیم ملی کاراته بانوان گفت: تمام ملی‌پوشان در شرایط خوبی به سر می‌برند و به جز کاپیتان تیم(پگاه زنگنه) که به علت آسیب‌دیدگی مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد، مصدوم دیگری نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که غیبت زنگنه در مسابقات قهرمانی آسیا در کار تیم ملی مشکل ایجاد نمی‌کند، گفت: پگاه می‌تواست در این مسابقات عصای دست من باشد اما به هر حال آسیب‌دیدگی هم جزو لاینفک ورزش کاراته است. ما 5 کاراته کای آماده داریم که هرکدام برای ایستادن روی سکو مدعی هستند.

بداغی با بیان اینکه توقع از من بسیار زیاد است، گفت: اگر مسابقات در جایی به غیر از ژاپن برگزار می‌شد قول قهرمانی می‌دادم اما با این حال از کسب بهترین نتیجه نا امید نیستم.

سرمربی تیم‌ملی کاراته بانوان در پاسخ به این سوال که آیا نگران داوری این دوره از مسابقات نیست، گفت: ژاپنی‌ها بر عکس سایر کشورهای آسیایی اهل زد و بند نیستند و فکر نمی‌کنم در این زمینه مشکلی وجود داشته باشد اما به هر حال آنها میزبان هستند و شاید شرایط جوی کمی به سود آنها باشد.

وی همچنین درباره غیبت حمیده عباسعلی در اردوی‌مازندران بیان داشت: عباسعلی تنها به دلیل آسیب‌دیدگی چند روزی در اردوی‌مازندران غایب بود اما در حال حاضر شرایط ایده‌آلی دارد و بدون مشکل تمرین می‌کند.

تیم ملی کاراته بانوان از 12 تا 16 شهریورماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ژاپن حضور پیدا کنند.

کد خبر : ۲۹۹۷۱۱