خبرگزاری کار ایران

سایت فیفا نوشت:

نفت‌ایران به دنبال اثبات خود در آسیا/ الاهلی با احمد خلیل و رودریگو می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۷۳۳

سایت فیفا در گزارشی از تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نوشت: تیم نفت بعد از ناکامی در کسب قهرمانی لیگ‌برتر ایران، بدنبال اثبات خود در جبهه آسیاست.

به گزارش ایلنا، آغاز مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در روز سه شنبه، صحنه رویارویی رقبای آشناست. در شرق آسیا جئونبوک موتورز و گامبا اوزاکا قهرمانان سابق آسیا برای اولین بار از سال 2006 مقابل هم به میدان می روند.

گوانگژو اورگراند چین قهرمان سال 2013 برای پنجمین بار برابر کاشیوا ریسول بازی می‌کند.

در غرب آسیا نیز، الهلال نایب قهرمان سال گذشته میزبان لخویا است. آنها بدنبال انتقام شکست رقابت‌های سال 2013 مقابل این تیم هستند. تیم تازه وارد نفت نیز با هدف حفظ عملکرد  خود میزبان الاهلی امارات است.

تیم نفت تهران در حالی از الاهلی امارات استقبال می کند که امیدوار است عملکرد رویایی خود را حفظ کند. نفت تهران که با اختلاف یک امتیاز از سپاهان به نحو دردناکی قهرمانی لیگ ایران را از دست داد، بدنبال اثبات خود در جبهه آسیا است.

لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی تیم و غلامرضا رضایی و حسین ابراهیمی تابستان امسال از تیم نفت جدا شدند. اما با جذب جلال حسینی و کارلوس سانتوس برزیلی و آلویس نونگ کلمبیایی امید آنها باردیگر زنده نگه داشت.

الاهلی که هدف آن صعود به نیمه نهایی است، می تواند به احمد خلیل مهاجم تیم و رودریگو لیما برزیلی که به تازگی به آنها ملحق شده است، تکیه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز