خبرگزاری کار ایران

دیدار ستارگان فوتبال ایران و جهان؛

روبرتو کارلوس: این دیدار بیادماندنی می‌شود/فوتبال دوستان به آزادی بیایند

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۹۴۱

مدافع افسانه‌ای تیم ملی فوتبال برزیل گفت: خوشحالم با سفر به ایران با فرهنگ کشوری که به آن علاقه دارم آشنا می شوم .

به گزارش ایلنا، روبرتو کارلوس که از طریق اسکایپ با برنامه 90 سخن می‌گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: دیدار ستارگان فوتبال جهان و ایران می تواند سال‌ها در اذهان باقی بماند و امیدوارم بازیکنان هر دو تیم بتوانند همچون دوران جوانی نمایش خوبی داشته باشند.

وی افزود : من همواره دوست داشتم ایران را از نزدیک ببینم چرا که مهمان نوازی و خونگرمی مردم ایران برای ما زبانزد است.

این مدافع نامدار که سابقه بازی در رئال مادرید اسپانیا و اینترمیلان ایتالیا را دارد از همه فوتبالدوستان ایرانی خواست برای این دیدار خیریه به ورزشگاه آزادی بیایند.

دیدار خیریه ستارگان فوتبال جهان با تیم ستارگان ایران که متشکل از هنرمندان و فوتبالیست های پیشکوست است ساعت 17 و 45 عصر روز جمعه ششم شهریور در ورزشگاه آزادی تهران برگزار و تمامی عواید آن به امور خیریه تعلق می گیرد.

در تیم ستارگان جهان که پنجشنبه به تهران سفر می کند علاوه بر روبرتو کارلوس برزیلی نفراتی چون کارناوارو ، مارسل دسایی ، لوییز فیگو ، پائولتا ، میشل سالگادو و غیره حضوردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز