خبرگزاری کار ایران

مسابقات شنا جوانان جهان- سنگاپور؛

نسیمی‌شاد رکورد جوانان را زد و بیست و هشتم شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۰۱۱

نماینده شنای ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان سنگاپور، موفق شد رکورد ۱۰۰ متر قورباغه رده سنی جوانان را ۱۰ صدم ثانیه بهبود بخشد.

به گزارش ایلنا، نخستین روز از مسابقات شنای قهرمانی جوانان جهان در سنگاپور با حضور نماینده ایران در ماده ۱۰۰ متر قورباغه آغاز شد.

آریا نسیمی شاد در خط ششم دسته چهارم این ماده به آب زد. او در پایان توانست زمان یک دقیقه و 5 ثانیه و 17 صدم ثانیه را ثبت کند. با این زمان بار دیگر رکورد ملی رده سنی ۱۷-۱۵ سال توسط این شناگر بهبود یافت.

پیش از این آریا نسیمی شاد با زمان یک دقیقه و پنج ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه رکورددار این ماده در رده سنی جوانان بود. نسیمی شاد در این مسابقه از بین ۶۶ نفر به مقام ۲۸ دست یافت و از راهیابی مرحله بعد باز ماند.

در این ماده “آنتون چوپکوف” روس با ثبت زمان یک دقیقه و ۱۲صدم ثانیه موفق شد علاوه بر کسب مقام نخست مرحله مقدماتی، رکورد جوانان جهان را هم به نام خود ثبت کند.

در ادامه رقابت های شنای جوانان جهان، آریا نسیمی شاد تنها نماینده شنای ایران در این مسابقات باید روزهای جمعه و شنبه (ششم و هفتم شهریور ۱۳۹۴) در ماده های ۲۰۰ و ۵۰ متر قورباغه به آب بزند.

پنجمین دوره مسابقات شنای قهرمانی جوانان جهان فینا از ۲۵ تا ۳۰ آگوست ۲۰۱۵ (سوم تا هشتم شهریور ۱۳۹۴) به میزبانی سنگاپور برگزار می شود.

رکوردهای ثبت شده در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰متر قورباغه:

    “آنتون چوپکوف” از روسیه- ۱:۰۰٫۱۲ (رکورد مسابقات – رکورد جوانان جهان)

    “ریس وایتلی” از آمریکا- ۱:۰۱٫۴۸

    “میشل اندرو” از آمریکا- ۱:۰۱٫۵۴

…..

۲۸٫ آریا نسیمی شاد از ایران- ۱٫۰۵٫۱۷ (رکورد جوانان ایران)

رکورد پیشین: ۱:۰۵٫۲۷ (آریا نسیمی شاد؛ مسابقات جایزه بزرگ دبی- فرودین ۹۴)

برنامه ادامه مسابقات نسیمی شاد در رقابت های قهرمانی جوانان جهان- سنگاپور:

ششم شهریور ۱۳۹۴: ۲۰۰متر قورباغه

هفتم شهریور ۱۳۹۴: ۵۰متر قورباغه

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز