خبرگزاری کار ایران

قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان؛

جواهری: مسابقات‌جهانی تیم متوسط ندارد/بهترین‌ها در مسابقات‌جهانی هستند

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران بعد از پیروزی مقابل امارات گفت: در مسابقات جهانی تیم متوسط وجود ندارد و تمام شرکت‌کننده‌ها از بهترین ها هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا، تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران دوشنبه شب اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را مقابل میزبان رقابت ها، امارات متحده عربی با پیروزی قاطع 3 بر صفر پشت سر گذاشت.

سعید جواهری توانا بعد از این پیروزی گفت: با توجه به میزبانی و انگیزه تیم امارات از ابتدا می دانستیم کار آسانی پیش روی آنان نخواهیم داشت و باید تمام تلاش خود را به کار بریم.

وی با بیان اینکه این موضوع را می دانستیم که در مسابقات جهانی هیچ تیم و دیداری آسان نیست، تصریح کرد: تیم امارات نفرات خوبی داشت اما این بازیکنان ایران بودند که اجازه کار اضافی را به آنها ندادند و در اکثر تکنیک ها خوب بودیم.

دریافت کننده تیم ملی زیر 23 سال ایران افزود: خوب اسپک زدیم، خوب دفاع کردیم و در تبدیل توپ های سرگردان به امتیاز هم موفق ظاهر شدیم که تمام این مسائل دست به دست هم داد و توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

جواهری در مورد عملکرد تیم ایران هم گفت: قطعا تیمی که امروز مقابل امارات بازی کرد با وجود پیروزی که داشتیم ایران واقعی نبود و ما در ادامه عملکرد بهتری خواهیم داشت. بچه ها بازی به بازی هماهنگ تر خواهند شد و موضوع خوشحال کننده این است که ما یک تیم هستیم و هر بازیکنی که به میدان آمد در کسب پیروزی نقش موثری ایفا کرد.

کد خبر : ۳۰۰۰۲۶