خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان؛

رضی پور: اجازه مانور به حریف ندادیم /انتظار از خودمان بیشتر است

سرعتی زن تیم ملی زیر 23 سال والیبال ایران گفت: با اینکه بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، اما انتظار بیشتری از خودمان داریم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران دوشنبه شب اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را مقابل میزبان رقابت ها، امارات با پیروزی قاطع 3 بر صفر پشت سر گذاشت.

محمد رضی‌پور سرعتی زن تیم ملی زیر 23 سال بعد از این پیروزی گفت: بازی اول برای تمام تیم‌ها در هر تورنمنتی سخت است و این شرایط برای ما هم وجود داشت. ما تمرینات زیاد و خوبی را انجام داده بودیم اما بازی تدارکاتی چندانی نداشتیم و مثل حریف در شرایط مسابقه نبودیم.

وی تصریح کرد: اماراتی‌ها چندین اردوی خارجی و بسیاری بازی تدارکاتی داشتند و از نظر شرایط مسابقه‌ای در شرایط بهتری بودند اما بچه‌ها از ابتدا بازی را با قدرت آغاز کردند و اجازه مانور را به حریف ندادند که اگر کمی به بازی برمی گشتند برد مقابل این تیم مشکل می شد.

سرعتی زن تیم ملی زیر 23 سال در ادامه گفت: ما بازی را پیروز شدیم و حتی یک ست هم به حریف ندادیم اما خود بچه ها انتظار بیشتری از خودشان دارند و باید بهتر شویم. بازی مقابل امارات تمام توان ایران نبود و بچه های تیم توانایی بازی بهتری را هم دارند. بازی به بازی بهتر خواهیم شد تا در نهایت جواب زحمات چند ماهه خود را بگیریم.

کد خبر : ۳۰۰۰۳۷