خبرگزاری کار ایران

نباید با ۳ بازی درباره کواچ قضاوت کنیم؛

نادی: بعد از لیگ‌جهانی رو به عقب حرکت کردیم/ نتایج ما در جام‌واگنر خیلی بد بود!

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: نتایج تیم ملی در جام واگنر خیلی بد بود.

علیرضا نادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم ملی در جام‌واگنر از نظر نتیجه‌گیری خیلی بد بود. البته این بازی‌ها دوستانه بود و برد و باخت در بازی‌های دوستانه زیاد ملاک نیست اما باعث می‌شود بازیکنان برای جام جهانی هوشیارتر شوند و از خواب بیدار شوند.

وی افزود: به نظرم این باخت‌ها در چنین مقطعی لازم بود. البته جام‌واگنر جام معتبری است و احتمال دارد با این نتایج سال بعد ما را دعوت نکنند و تیم دیگری را جایگزین ما کنند. این بازی‌ها برای خود ما لازم بود چون بعد از لیگ‌جهانی رو به عقب حرکت کردیم. ما در لیگ‌جهانی خوب نتیجه نگرفتیم و در جام‌واگنر هم خوب نبودیم و وقت آن است که کاری انجام دهیم تا در جام‌جهانی خوب نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: اگر در جام‌جهانی خوب نتیجه نگیریم طرفداران والیبال از دست می‌روند، ضمن اینکه اعتبارمان هم زیر سوال می‌رود و باید این اعتبار را حفظ کنیم و بچه‌های تیم ملی در این راه وظیفه سنگینی دارند. باید از اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم چون خیلی ها برای به دست‌آوردن این جایگاه زحمت کشیده‌اند.

نادی در پایان درباره عملکرد کواچ در تیم ملی والیبال ایران گفت: نظر دادن خیلی راحت است و به راحتی می‌توان کسی را زیر سوال برد و در موردش قضاوت کرد. خود من که این همه در تیم ملی بازی کرده‌ام و 7 سال کاپیتان تیم ملی بوده‌ام نمی توانم درباره عملکرد کواچ نظر بدهم چون کنار تیم نیستم و از ریز ماجراها خبر ندارم. عملکرد کواچ را هم نباید در 3 بازی قضاوت کنیم و باید صبر کنیم ببینیم به المپیک می‌رویم یا نه و این فرصت باید به کواچ داده شود و بعد قضاوت کنیم.

کد خبر : ۳۰۰۰۵۰