خبرگزاری کار ایران

پس از پیروزی بر چشم‌ بادامی‌ها؛

اکبری: عملکرد کره غافلگیرکننده بود/کوبا با ترکیب لیگ‌جهانی آمده!

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۱۸۴

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران گفت: کوبا با ترکیبی آمده که در لیگ جهانی حضور داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیمان اکبری که از عملکرد تیم کره جنوبی غافلگیر شده بود در نشست خبری پس از دیدار بین تیم های ملی والیبال ایران و کره جنوبی در مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان عنوان کرد: به هر دو تیم برای این رقابت زیبا تبریک می گویم. ما ست اول خواب بودیم و مقابل عملکرد خوب تیم کره غافلگیر شدیم.

او دلیل این غافلگیری را اینگونه توصیف کرد و گفت: پیش از این مسابقات در مسابقات قهرمانی مردان آسیا در تهران برابر تیم کره رقابتی داشتیم که موفق شدیم این تیم را در 3 ست متوالی شکست دهیم. این موضوع باعث شد که در مسابقه امروز انگیزه کمتری داشته باشیم. همچنین پیروزی در این دیدار برای ما بسیار اهمیت داشت اما برای کره ای ها جنگیدن مهم بود. این نکته باعث شد تا بازیکنانم استرس بیشتری به نسبت تیم حریف داشته باشند.

اکبری در خصوص رقابت روز آینده برابر تیم کوبا اظهار کرد: کوبا با ترکیبی آمده که در لیگ جهانی حضور داشته است. شاید تنها 2 یا 3 بازیکن با آن تیم تفاوت داشته باشد. آنها جوانگرایی کرده اند و برای هدفی به این مسابقات آمده اند. رقابت ها مسابقه به مسابقه و روز به روز برای تیم ایران سخت تر می شود. ما باید این رقابت ها را با دقت بیشتر و اشتباه کمتر ادامه دهیم.

تیم ملی والیبال امید ایران در دومین روز از مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال جهان امروز به مصاف تیم ملی والیبال کره جنوبی که در پایان موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد این تیم بگذرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز