خبرگزاری کار ایران

نتیجه صبر و اتحاد خانواده را گرفتیم؛

طاهری: برد فولاد آغاز راه جدید پرسپولیس است/هرگز به تغییرات فکر نکردم

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۲۲۱

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برد مقابل فولاد آغاز راه این تیم است، گفت: این پیروزی حاصل صبر و اتحاد خانواده بزرگ پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر طاهری بعد از پیروزی پرسپولیس برابر فولاد در هفته پنجم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق افزود: قبل از هر چیز باید این پیروزی را به بازیکنان، کادر فنی، هواداران و تمام آنهایی که در این مدت پرسپولیس را باور داشتند و از آن حمایت کردند، تبریک بگویم و از همه این عزیزان تشکر کنم.

وی ادامه داد: پس از بازی دیدیم که بازیکنان چگونه سجده شکر به جا آوردند. این مسئله نشان‌دهنده فشار روحی سنگینی بود که روی تیم وجود داشت و این فشار هم ناشی از میل بازیکنان برای پیروزی و شاد کردن هواداران بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: آنچه در طول هفته‌های گذشته به ویژه چند روز اخیر گذشت، تاثیر غیر قابل وصفی روی تیم داشت. هواداران با ارزشی که به تلاش و بازی خوب بازیکنان گذاشته بودند و حمایت خوبی که صورت دادند، انگیزه آنها را صد چندان کردند.

وی در ادامه افزود: من از این هواداران، کارشناسانی که پرسپولیس را منصفانه قضاوت کردند، حتی آنهایی که با نقدهای دلسوزانه خود راهگشا بودند و به ویژه از هواداری که بدون هیچ چشم‌داشتی شرایط حضور رایگان دیگر هواداران در ورزشگاه و حمایت بیشتر از تیم را فراهم آورد، تشکر و قدردانی می‌کنم.

طاهری در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: آنچه اتفاق افتاد حاصل دلسوزی‌ها‌، حمایت‌ها، تعصب‌ها، تلاش‌ها و صبوری خانواده بزرگ پرسپولیس بود. اگر اتحاد اعضای تیم برای جبران نتیجه نبود، شاید تحت فشارهایی که وجود داشت همه چیز از بین می‌رفت.

وی اضافه کرد: آنچه اتفاق افتاد امتحان بزرگ و خوبی بود و من اعتقاد دارم با حفظ اتحاد و افزایش انسجام بین تمام ارکان پرسپولیس، از مدیریت، کادر فنی، بازیکنان گرفته تا هواداران خاص و عام می‌توانیم آینده درخشانی را در این فصل رقم بزنیم. این بازی شروعی برای روزهای خوب است که در آن شاهد لبخند رضایت هواداران باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت با وجود حمایت‌هایی که از تیم صورت می‌داد، لحظاتی بود که در خلوت خود به موفقیت تیم شک کند یا نه؟ گفت: حتی یک لحظه هم نبود که به موفقیت تیم شک کنم و به تغییرات فکر نکردم.

وی همچنین تصریح کرد: توانایی و پتانسیل موجود در تیم قابل چشم‌پوشی نبوده و نیست. در تمام این مدت ته دلم قرص و محکم بود که ما این شرایط را پشت سر خواهیم گذاشت و روزهای خوبی خواهیم دید.

طاهری در پایان گفت: البته هنوز اتفاقی نیفتاده است ولی باور دارم دو سه پیروزی کافی است تا این بازیکنان با رهایی از فشارهای روحی و روانی کار بزرگ خود را آغاز کنند. همچنین برای رسیدن به این هدف قبل از هر چیز وحدت خانواده پرسپولیس تعیین کننده خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز