خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم APB در گفت و گو با ایلنا:

حداقل یک سهمیه المپیک دیگر از طریق APB می‌گیریم/بوکسورهای ایران در قهرمانی آسیا موفق می‌شوند

سرمربی تیم بوکس APB کشورمان گفت: می‌توانیم از طریق مسابقات APB یک سهمیه المپیک دیگر بدست بیاوریم.

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر روزی دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم و تمام بچه‌ها در شرایط ایده آلی قرار دارند.

وی افزود: به احتمال فراوان در یک تورنمنت تدارکاتی که در کشور ترکیه برگزار می‌شود شرکت خواهیم کرد تا بوکسورهای تیم APB  را در شرایط مسابقه قرار دهیم.

احدی درباره اردوی مشترک احسان روزبهانی بیان داشت: قرار بود احسان در یکی از 3 کشور آلمان، فرانسه یا کنیا برای برگزاری یک اردوی مشترک حضور پیدا کند اما متاسفانه این اردو کنسل شد.

سرمربی تیم بوکس APB  کشورمان ادامه داد: در حال حاضر روزبهانی با حریف تمرینی خود کار می‌کند و شرایط خوبی دارد، ضمن اینکه آسیب‌دیدگی بینی او  تا حد زیادی برطرف شده است.

وی همچنین درباره سایر ملی‌پوشان تیم APB گفت: هر 4 نماینده کشورمان آبان‌ماه جاری روی رینگ خواهند رفت. ما بوکسورهای خوبی داریم و به موفقیت آنها خوش‌بین هستیم.

احدی در پاسخ به این سوال که بوکس ایران توانایی کسب چند سهمیه المپیک را دارد، گفت: از طریق تیم APB حداقل یک سهمیه دیگر به دست می‌آوریم، ضمن اینکه تیم‌ملی هم می‌تواند در مسابقات جهانی و قاره‌ای برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو تلاش کند.

سرمربی تیم بوکس APB  کشورمان از احتمال اضافه ‌دن نام چند بوکسور دیگر به مسابقات APB خبر داد و افزود: به احتمال فراوان  5 بوکسور دیگر از کشورمان در رقابت‌های جهانی  APB حضور پیدا می‌کنند.

احدی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی بوکس کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: کادر فنی خوبی هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و اگر بدشانسی گریبان بچه‌ها را نگیرد در مسابقات قهرمانی آسیا موفق خواهند شد.

کد خبر : ۳۰۰۲۷۷