خبرگزاری کار ایران

برای نیمه‌نهایی جهانی برنامه داشتم؛ٰ

تفتیان: حمایت کنند، در المپیک زیر 10 ثانیه می‌دوم/می‌خواهم کنار بولت و گاتلین بدوم

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۲۹۷

سریع ترین کشور گفت: رسیدن به مرحله نیمه نهایی در مسابقات جهانی کار سختی بود که خوشبختانه به این هدف رسیدم.

به گزارش ایلنا، حسن تفتیان پس از بازگشت از مسابقات جهانی چین، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: رسیدن به مرحله نیمه نهایی اگر چه کار بسیار سختی بود، اما به صورت شانسی و در کوتاه مدت کسب نشد. پیش از مسابقات جهانی واقعا هدف گذاری‌ام برای همین بود که بتوانم بین 24 ورزشکار نخست قرار بگیرم، هر چند در میدان جهانی، آن هم در دوی 100 متر واقعا رسیدن به این هدف ساده نبود اما خوشبختانه موفق شدم.

وی افزود: تمام بزرگان دنیا با همه قوا در این مسابقات حضور داشتند. به هر حال تا المپیک ریو یک سال بیشتر باقی نمانده و این میدان فرصت خوبی بود که مردان اول دنیا با عملکرد خود برای یکدیگر خط و نشان بکشند. من هم در کنار بهترین‌ها دویدم اما کوچکترین استرسی نداشتم و سعی کردم همه توانم را به نمایش بگذارم.

حسن تفتیان ادامه داد: حضور مربی‌ام در این مسابقات بسیار تاثیرگذار بود. این که پیش از استارت او را در جایگاه مربیان می‌دیم که نامم را صدا می‌زند، برایم از هزاران تشویق بالاتر بود و نمی توانم توصیف کنم که چگونه روحیه مضاعف به من میداد. از رمضان‌زاده واقعا تشکر می‌کنم. او در سخت‌ترین لحظات، حتی روزهایی که حسن تفتیان نتایج خوبی کسب نکرد با من همراه بود و به رغم همه تنگناها و موانع موجود، با همه وجود مرا همراهی کرد.

نخستین نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی دوی 100 متر دنیا، در خصوص حضور در المپیک و مسابقات لیگ الماس دوومیدانی توضیح داد: از همین امروز باید برای المپیک حمایت شوم. وقتی یک ورزشکار قهرمان می شود این امر تنها کار او نیست، یک تیم برای او وقت می‌گذارد و زحمت می‌کشد، من خودم را ثابت کردم، ورودی المپیک گرفتم و با توجه به هدفم به نیمه نهایی جهانی رسیدم. از اینجا به بعد باید یک تیم متشکل از مربی، ماساژور، فیزیوتراپ، روانشناس و ... زیر نظر کمیته ملی المپیک و فدراسیون مرا تحت پوشش بگیرند که اگر این امر میسر شود قطعا در المپیک زیر 10 ثانیه خواهم دوید و فینال المپیک را تجربه خواهم کرد. حضور در فینال المپیک ریو هدف بعدی من است.

وی افزود: با این رکورد مجوز حضور در دایموند لیگ (لیگ الماس) را دارم و می‌توانم شرکت کنم که برایم بسیار مفید است. اگر در این گونه مسابقات شرکت کنم قطعا در میادین جهانی و المپیک برای نخستین بار حضور در کنار بزرگانی چون جاستین گاتلین یا یوسین بولت را تجربه نخواهم کرد. اما برای حضور در دایموند لیگ باید فدراسیون ترتیبی بدهد که مدیر برنامه داشته باشم چون مکاتبه برای این رقابت‌ها از طریق فدراسیون صورت نمی‌گیرد و باید یک مدیر برنامه این کارها را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز