خبرگزاری کار ایران

حمایت رسانه‌ها و مردم بی‌نظیر بود؛

تبریزی: بیت‌الله پرافتخارترین بدنساز ایران بود/شکست برای اومفهومی نداشت

قهرمان پرورش اندام کشورمان درگذشت بیت الله عباسپور را ضایعه ای بزرگ و جبران ناپذیر برای این رشته ورزشی عنوان کرد.

علی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تسلیت درگذشت قهرمان پرورش‌اندام کشورمان گفت: عباسپور جوان پرروحیه و بانشاطی بود. رمز موفقیت او در ورزش هم همین روحیه و جدیت‌اش در تمرینات بود.

تبریزی افزود: بیت‌الله یکی از موفق‌ترین ورزشکاران کشور بود و در رشته بدنسازی پرافتخارترین قهرمان ایران محسوب می‌شد و جای افسوس فراوان دارد این قهرمان بزرگ کشور را خیلی زود از دست دادیم.

وی با بیان اینکه عباسپور با شکست‌ بیگانه بود و برایش ناکامی در مسابقه معنا و مفهومی نداشت، گفت: روحیه بیت‌الله مثالزدنی بود و با همین فاکتور انگیزشی توانست به عناوین مهم جهانی دست یابد.

قهرمان پرورش‌اندام کشورمان با اشاره به روند سریع پیشرفت بیماری عباسپور تصریح کرد: از حدود 10 ماه پیش علائم بیماری نادر واسکولیت که باعث می‌شود سیستم ایمنی بدن ضعیف شود و علیه خود بدن اقدام کند، نمایان شد و به دلیل تعلل در اقدامات‌درمانی خیلی زود این قهرمان ارزنده کشور از نظر بدنی تحلیل رفت و سرانجام هم او را به کام مرگ کشید.

تبریزی با تشکر از حمایت مردم، رسانه ها و مسئولان در دوران بیماری عباسپور اظهار داشت: خوشبختانه با اطلاع رسانی خوب و به موقع رسانه‌ها، حمایت‌های خوبی از این قهرمان کشور صورت گرفت و حتی هزینه‌های درمانی او که بسیار سنگین و سرسام‌آور بود از طریق نهاد ریاست‌جمهوری تامین شد که جا دارد به عنوان عضوی از خانواده پرورش‌اندام از همه این حمایت‌ها صمیمانه تشکر کنم.

بیت الله عباسپور، قهرمان پرورش اندام کشورمان پس از ماه‌ها بیماری شب‌گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد.

پیکر این قهرمان ارزنده کشورمان فردا در ماهدشت کرج تشییع و در همین شهر به خاک سپرده می‌شود. از مرحوم عباسپور یک فرزند دختر 6 ساله به یادگار مانده است.

کد خبر : ۳۰۰۳۴۹