خبرگزاری کار ایران

مشکلات را به ناظر بازی گزارش کردم؛

توضیحات محمود خوردبین از حاشیه‌های سفر پرسپولیس به اهواز

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۴۳۲

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: حرف‌هایی که درباره تیم می‌زدم، اعتقاد واقعی‌ام بود. اگر هواداران این مدت حمایت نمی‌کردند، جمع‌کردن تیم ممکن نبود.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین ضمن بیان این مطلب افزود: بالاخره آنچه گفتیم اتفاق افتاد و بچه‌ها نتیجه بازی خوب و حق‌شان را گرفتند. البته به نظر من بچه‌ها در نیمه دوم خیلی بهتر بودند. البته در کل مثل بازی با ذوب آهن نبودیم ولی باز هم سرتر از حریف بودیم و در آن هوا هم نمی‌شد بهتر از این عمل کرد. بچه‌ها گل کاشتند و در آن هوا خیلی زیاد دویدند و جا دارد به آنها دست مریزاد بگویم. در این بازی همه چیز خیلی خوب پیش رفت و دروازه‌بان و خط دفاع ما عملکرد بدون نقصی داشتند. مهاجمان هم که پشت‌شان گرم بود، کار خودشان را به خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: ما از زمانی که وارد اهواز شدیم به جهت حضور و محبت زیاد هواداران مثل این بود که در خانه خودمان هستیم. بازی و نتیجه هم خوب تمام شد و فقط چند نکته منفی بود. یکی از آنها توهین‌های زیادی بود که نسبت به سوشا مکانی صورت گرفت در حالی که او برای همین تیم فولاد هم زحمت زیادی کشیده است. بعضی مسائل ناخوشایند هم بعد از بازی پیش آمد.

سرپرست پرسپولیس خاطرنشان کرد: بخشی از این مسائل که پیش آمد به دلیل عدم اجرای بعضی اقدامات لازم بود. ما وقتی به اهواز رسیدیم متوجه شدیم برای حرکت به سمت هتل نیروی انتظامی را کنار خودمان نداریم. به هتل هم که رسیدیم خبری نبود و این نقطه ضعف بزرگی بود، آن هم با توجه به اینکه این بازی برای هر دو تیم و هوادارانش حساسیت خیلی‌زیادی داشت و در تمام مراحل هم با ازدحام جمعیت روبرو بودیم که البته به جهت میهمان نوازی خوزستانی‌ها و حمایت هواداران‌مان از آنها ممنون هستیم اما این مسئله باعث نمی‌شود بعضی وظایف به خوبی انجام نشود.

خوردبین خاطرنشان کرد: من در جلسه هماهنگی هم به این مسئله اعتراض کردم باید حراست و حفاظت بهتری در فرودگاه، مسیر حرکت و هتل انجام می‌شد و خواستم ناظر بازی این مساله را در گزارش خود قید کند تا رسیدگی شود.

خوردبین تصریح کرد: حضور نیروی‌انتظامی در این مواقع خیلی مهم است. حضور آنها جلوی بروز خیلی از مشکلات را می‌گیرد و حاشیه امنیت ایجاد می‌کند اما متاسفانه با وجود درخواستی که داشتیم تغییری در شرایط ایجاد نشد. عدم هماهنگی بود یا هر چیز دیگر، شرایط اصلا از این جهت خوب نبود. ما هنگام حرکت از هتل به ورزشگاه هم فقط یک ماشین نیروی‌انتظامی را کنار خود داشتیم و بعد در فرودگاه هم آن شرایط پیش آمد. معطلی بچه‌ها در محیط بسته اتوبوس آن هم بعد از 90 دقیقه بازی پرفشار روانی در آن گرما و پیش از یک ساعت معطلی در رختکن به خاطر همین موارد بود. بچه‌ها ابتدا به گیت مورد نظر مراجعه کردند اما تجمع هواداران و اینکه کسی نبود تا نظم را برقرار کند، باعث شد بچه‌ها امکان پیاده شدن را پیدا نکنند. با هماهنگی که صورت گرفت اتوبوس تیم به درب CIP هدایت شد اما در آنجا هم پیاده شدن اعضای تیم در شرایط سخت و پرخطری صورت گرفت.

وی گفت: ما به این هواداران می‌بالیم. نمی‌شود به مردم گفت نیایند. اصلا قشنگی فوتبال به همین حضور علاقه‌مندان است. در آن شرایط احساسی هم بعضی از روی علاقه زیاده روی می‌کنند. منظورمان این نیست که با آنها برخورد بدی شود اما با حضور خوب ماموران انتظامی و حراست می‌توان مشکل را حل کرد. سوال من این است که اگر در آن شرایط یک نفر خودش را قاطی جمعیت کند و حادثه‌ای را رقم بزند چه باید کرد و چه کسی پاسخگو خواهد بود.

خوردبین در ادامه به صحبت درباره شرایط تیم می‌پردازد، از او می‌پرسیم آیا صحبت‌هایش تا قبل از بازی با فولاد در ارتباط با حمایت از برانکو و تیم به جهت مسئولان بود یا از سر اعتقاد، که پاسخ داد: من واقعا اعتقادم را گفتم. شما می‌دیدید فقط حرف من نبود. همه می‌گفتند این تیم خوب است. برتری فنی پرسپولیس در هر بازی قابل‌کتمان نبود. حرف من از سر اعتقاد بود. سال‌ها است در فوتبال حضور دارم و در پرسپولیس بوده‌ام. این تیم درون خودش یک امتیازهایی دارد که گفتنی نیست. من یک لحظه هم به حرفی که می‌زدم شک نداشتم. فقط بحث بر سر این بود که بچه‌ها بتوانند یک جایی خودشان را از فشار روانی خارج کنند. خیلی‌ها هم با حرف و حمایت‌شان کمک کردند که از آنها تشکر می‌کنم. ما یک شوک می‌خواستیم حالا به تیم وارد شده است.

سرپرست سرخپوشان در پایان اظهار داشت: همین که هواداران خوشحال شدند برای ما بس است و فقط به آنها می‌گویم اگر حمایت‌های آنها در این مدت نبود و کار به سمت و سوی دیگر می‌رفت، الان این پیروزی را نداشتیم و با آنچه در گذشته‌ها دیده‌ام، شرایط تیم می‌توانست به سمت و سویی برود که دیگر جمع کردنش ممکن نباشد و این تجربه خیلی خوبی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز