خبرگزاری کار ایران

تازه در شروع مسیر قرار داریم؛

رضائیان: پنالتی‌ام را با 4-5 گل جبران می‌کنم/فشار زیادی روی تیم بود

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر ضربه پنالتی که در بازی با فولاد از دست دادم از روی هواداران شرمنده‌ام و قول می‌دهم در این فصل 4، 5 گل بزنم و جبران کنم.

به گزارش ایلنا، رامین رضائیان با بیان این مطلب افزود: اشک و ناراحتی من پس از بازی به خاطر آن ضربه پنالتی بود که از دست دادم. واقعا از روی هواداران شرمنده‌ام. خدا را شکر که بچه‌ها بلافاصله جبران کردند و به گل رسیدیم. اگر این بازی را نمی‌بردیم، نمی‌دانم چطور باید در چشم بچه‌ها و هواداران نگاه می‌کردم.

وی ادامه داد: این مدت فشار زیادی روی تیم و هواداران بود. ما در بازی‌ها شایسته پیروزی بودیم اما حوادث و اتفاقات به شکلی رقم می‌خورد که در نهایت نتیجه لازم را نگیریم. این پیروزی سر آغاز دوره جدیدی برای تیم ما در این فصل خواهد بود و همه به خوبی می‌دانیم برای ادامه این روند و جبران بازی‌های قبلی، تازه در شروع مسیر قرار داریم.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: این مدت با وجود آن نتایج، هواداران و خیلی‌های دیگر در خانواده پرسپولیس از تیم حمایت کردند. هواداران پرسپولیس کم نظیر هستند و ما نسبت به آن دین بزرگی داریم که برای ادا کردن آن از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. من هم قول می‌دهم این پنالتی از دست رفته را در این فصل با 4، 5 گل که می‌زنم جبران کنم.

کد خبر : ۳۰۰۴۳۹