خبرگزاری کار ایران

سیاه‌جامگان یک- راه‌آهن صفر؛

هدیه 3 امتیازی مشکی‌ها به مشهدی‌ها در روز میلاد امام‌هشتم

سیاه‌جامگان‌مشهد یک بر صفر مقابل راه‌آهن به برتری رسید تا در روز میلاد امام‌هشتم 3 امتیاز را به هواداران خود هدیه کند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های سیاه‌جامگان ابومسلم و راه‌آهن از ساعت 17:30 از هفته‌پنجم لیگ‌برتر پانزدهم در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف هم رفتند که مشهدی‌ها در خانه 3 امتیاز شیرین این دیدار را کسب کردند.

ترکیب‌سیاه‌جامگان: محسن فروزان، بهروز افشار، امیرحسین صدقی، رضا شربتی، احمد کامدار(سجاد رهبر)، میثم حسینی، فرزاد زامهران، علیرضا نقی‌زاده، سالار افراسیابی، پیمان میری و رضا عنایتی(محسن دلیر)

 ترکیب‌راه‌آهن: ایگور ننژیچ، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، سیامک کوهنورد (کریمی)، بهادر عبدی، امین منوچهری، مهدی مهدی جعفر پور (نصرآزادانی)، حمیدرضا دیوسالار، مهرداد محمدی، میلاد محمدی و ایران‌نژاد

نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید در حالیکه هر دو تیم تلاش زیادی برای یافتن راهی برای باز کردن قفل دروازه‌ها انجمام دادند ولی دست خالی به رختکن رفتند.

نیمه دوم مشهدی‌های میزبان حملات متعددی را روی دروازه مهمان تهرانی تدارک دیددند تا بتوانند 3 امتیاز خانگی را در خانه نگه دارند و به وضعیت خود در جدول سر و سامانی بدهند که در نهایت با گلزنی رضا عنایتی دقیقه 59 و از روی نقطه پنالتی موفق شدند حریف خود را شکست دهند.

اگرچه دقیقه 66 مهرداد محمدی می‌توانست روی ضربه پنالتی اعلام شده بازی را تساوی بکشد ولی محسن فروزان درخشش خود را در این دیدار کامل کرد و ضربه پنالتی را مهار کرد تا تیمش پیروزی بزرگی را در روز میلاد امام رضا در ورزشگاهی که مزین به نام امام هشتم است جشن بگیرد.

قضاوت این دیدار را قاسم واحدی برعهده داشت که به سیامک کوهنورد، حمیدرضا دیوسالار از راه‌آهن و محسن دلیر و میثم حسینی از سیاه جامگان کارت زرد نشان داد.

سیاه‌جامگان با این پیروزی 6 امتیازی شد و به رده  هشتم جدول رسید و راه‌آهن هم با همان  5 امتیاز در جایگاه  یازدهم جدول قرار گرفت تا پرسپولیس را به رده دوازدهم بفرستد.

نتایج کامل دیدارهای امروز به این شرح است:

سیاه‌جامگان مشهد یک - راه‌آهن تهران صفر

تراکتورسازی تبریز صفر - استقلال‌خوزستان صفر

صبای‌قم صفر - پدیده‌مشهد صفر( در حال برگزاری)

ذوب‌آهن اصفهان صفر - استقلال اهواز صفر(در حال برگزاری)

کد خبر : ۳۰۰۴۷۱