خبرگزاری کار ایران

شنبه‌ی سرنوشت‌ساز برای فوتسال‌ایران؛

خسوس پیچاند؛ شمسایی به نیمکت تیم‌ملی نزدیک شد/ «آقای‌گل» گزینه افتخاری!

به نظر می رسد وحید شمسایی فقط یک گام دیگر تا نشستن روی نمیکت تیم ملی فوتسال فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خسوس کاندلاس که 8 ماه فوتسال ما را در خماری تمدید قراردادش گذاشته بود بالاخره مهلت‌اش تمام شد تا از فهرست نیمکت تیم ملی فوتسال ایران خط بخورد.

از سوی دیگر مارکوس سوارتو مربی برزیلی مد نظر کمیته فوتسال نیز رقم بالایی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران درخواست کرده بود که با توجه به مشکلات مالی کمیته فوتسال این گزینه هم خود به خود از ریل فوتسال ایران خارج شد.

افتخاری رئیس کمیته‌فوتسال در تازه‌ترین اظهارنظر خود از انتخاب گزینه داخلی خبر داده و مدعی شده وحید شمسایی به عنوان گزینه نخست او به کمیته فنی معرفی خواهد شد؛ با این تفاسیر به نظر می‌رسد شمسایی با نیمکت تیم ملی فقط یک گام فاصله دارد و باید شانس او را برای در اختیار گرفتن عنان اختیار فوتسال ایران بیشتر از دیگر گزینه‌های داخلی بدانیم.

کسب 3 عنوان قهرمانی متوالی با دبیری‌تبریز و تاسیسات دریایی شمسایی را به عنوان جدی‌ترین گزینه نیمکت تیم ملی مطرح کرده و حالا فقط باید از کمیته فنی هم «اوکی» بگیرد تا تیم ملی را در جام ملت‌ها و البته جام‌جهانی 2016 هدایت کند.

البته شمسایی در این مسیر باید از «خوان» ترابیان هم عبور کند. حاج‌عباس این اواخر ارتباط چندان خوبی با شمسایی نداشته و شاید همین مساله کار را برای وحید سخت کند تا بتواند رأی اعتماد قاطعانه‌ای کسب کند. البته شمسایی ممکن است در کمیته فنی مخالفان جدی‌تری هم داشته باشد.

آیا شمسایی مرد مورد اعتماد فوتسال ایران خواهد بود؟‌این سوالی است که شنبه جواب آن را خواهیم گرفت.

از سوی دیگر شوق و انگیزه‌های همیشگی شمسایی و اشتهای سیری‌ناپذیر و علاقه بیش از اندازه او به فوتسال بر کسی پوشیده نیست. همین عوامل کافی است که بتواند تیم ملی را تکانی بدهد و مانند تاسیسات که بعد از یک فصل از تیم دهم جدول لیگ برتر به قهرمانی باشگاه‌های آسیا رسید؛ تیم ملی هم بار دیگر ناکامی در آسیا را فراموش کند و جام قهرمانی را از سامورایی‌ها پس بگیرد...

کد خبر : ۳۰۰۴۹۱