خبرگزاری کار ایران

اطلاعی از دیدار ستارگان فوتبال ندارم؛

کی روش: بدنبال 6 امتیاز دیدار با گوام و هند هستیم/حریفان از ما آماده ترند

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۶۳۰

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بدنبال کسب 6 امتیاز در دو دیدار آینده تیم ملی مقابل گوام و هند هستیم.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش پیش از شروع اردوی جدید تیم ملی در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: از امروز اردوی خودمان را برای بازی با گوام و هند شروع می‌کنیم. البته ابتدای فصل است و اکثر بازیکنان در شرایط ایده‌آل‌شان نیستند. امیدوارم همه بازیکنان در سلامت به سر ببرند و هر چه بیشتر بتوانند آماده شوند تا بتوانیم شش امتیاز را برابر گوام و هند کسب کنیم.

کی‌روش در پاسخ به این پرسش که «بازیکنان گوام خیلی زود تمرینات خود را برای بازی با ایران آغاز کرده‌اند، فکر نمی‌کنید تیم حریف در وضعیت بهتری به سر می‌برد؟»، گفت: بله هیچ شکی نداریم که آنها از لحاظ آمادگی در شرایط بهتری در مقایسه با ما خواهند بود. ما هم دوست داشتیم تمرینات‌مان را زودتر آغاز کنیم. من هم سعی خودم را کردم، ولی به خاطر بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نتوانستیم این کار را انجام دهیم. همان‌طور که گفتم اگر می‌توانستیم تمرینات‌مان را زودتر شروع کنیم در وضعیت بهتری قرار می‌داشتیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که کفاشیان گفته بود سفره آماده است و کی‌روش می‌تواند میل کنند با خنده و به شوخی گفت: البته این سفره‌ای که کفاشیان به آن اشاره کردند تا جایی که به رژیم غذایی من لطمه نزند، مشکلی ندارد و ما هم صرف می‌کنیم.

کی‌روش در پاسخ به این سئوال که «یعنی همه چیز آماده است؟»، گفت: امروز روز ابتدایی اردوی ماست و مهمترین مسئله‌ای که امیدوارم اتفاق بیفتد این است که همه بازیکنان در سلامت کامل باشند.

وی درباره وضعیت زمین چمن محل تمرین تیم ملی هم گفت: امروز می‌رویم ببینیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در پایان وقتی با این سئوال مواجه شد که آیا در بازی ستارگان دنیا و ستاره‌های فوتبال ایران روی نیمکت تیم ستارگان جهان می‌نشینید با تعجب گفت: هیچ اطلاعی از انجام شدن این بازی ندارم و حتی نمی‌دانستم که این بازی می‌خواهد انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز