خبرگزاری کار ایران

روس ها ۶۰ روز تمرین داشتند؛

مهدوی: روسیه نسبت به لیگ جهانی متفاوت شده بود

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال روسیه نسبت به لیگ جهانی والیبال متفاوت شده بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهدی مهدوی پس از پیروزی 3 بر 2 ملی پوشان ایران برابر روسیه در دومین دیدار تدارکاتی تیم ایران در مسکو، در تشریح تفاوت روسیه با زمان لیگ جهانی گفت: هدایت تیم ملی والیبال روسیه بر عهده مربی جدید بود و یکی از پاسورهای با تجربه و قدیمی روسیه دوباره به تیم دعوت شده بود.

وی با بیان اینکه موزرسکی نیز در پست تخصصی خودش بازی کرد و این تیم 60 روز تمرین فشرده را پست سر گذاشته بود، گفت: تیم ملی والیبال روسیه با انگیزه بسیار زیادی برابر ایران به میدان آمد و با توجه به سه شکست لیگ جهانی برابر ایران با تمام توان بازی کرد.

پاسور تیم ملی والیبال ایران افزود: روسیه در ست های اول و دوم نیز پیروز شد. البته در ست نخست امکان پیروزی ایران وجود داشت اما چند اشتباه این فرصت را از تیم ایران گرفت.

وی با بیان اینکه نکته خوب مسابقه امروز این بود که تیم ایران از ست سوم به بازی برگشت، گفت: در ست اول و دوم مشکل در دریافت داشتیم اما رفته رفته این مشکل برطرف شد، و سرویس های بازیکنان نیز در این مسابقه به ویژه سه ست آخر خیلی خوب بود و دریافت روسیه را با مشکل مواجه کرد.

مهدوی در باره دومین دیدار دوستانه ایران و روسیه که فردا جمعه برگزار می شود، گفت: روسیه همیشه تیم سختی است و امیدوارم فردا نیز موفق به شکست این تیم شویم. اگر این اتفاق بیافتد بازیکنان برای حضور در جام جهانی روحیه مضاعف خواهند گرفت.

تیم ملی والیبال ایران امشب در دومین مسابقه تدارکاتی خود در مسکو موفق به شکست روسیه با نتیجه سه بر دو شد، ملی پوشان کشورمان شب گذشته و در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست متوالی هلند را از پیش رو برداشته بودند.

کد خبر : ۳۰۰۷۵۵