خبرگزاری کار ایران

مردم از تغییرات فیفا استقبال می‌کنند؛

فیگو: به کی‌روش بدهکارم/کفاشیان کمکی به من نکرد!

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال و رئال مادرید گفت: کی روش دوست خوبی برای من است و به خاطر لطفی که کی روش در حق من کرده، احساس می‌کنم به او بدهکارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، لوئیز فیگو ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: اولین باری است که همه با هم به ایران آمدیم. تماشاگران ایرانی در استادیوم خیلی خوب بودند و از تمام کسانی که به استادیوم آمدند تشکر می کنم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال و رئال مادرید اضافه کرد: این اتفاق برای ما مهم بود چون یک بازی خیریه بود و این ارزشمند است زیرا در این بازی خیریه، هدف کمک کردن به بیماران را داشتیم و برای من و تمام هم تیمی هایم لذت بزرگی بود.

فیگو همچنین درباره تغییرات در فیفا اظهار کرد: دوست دارم تا پایان عمرم، در کار فوتبال باشم. در این شش ماه چیزهایی در فیفا دیدم که شکایت کردم.

این ستاره اسبق تیم ملی فوتبال پرتغال و رئال مادرید ادامه داد: مردم جهان باید خوشحال باشند که چنین تغییری در فیفا قرار است ایجاد شود. دوست دارم در آینده همیشه درگیر فوتبال باشم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران را می‌شناسد؟ گفت: او را در فیفا دیدم اما هیچ کمکی به من نکرد.

فیگو درباره بازی امروز نیز گفت: اگر نگاه کنیم می بینیم که وزنه بازی به سود تیم ستارگان جهان سنگین تر بود. تیم ایران خوب بود و بازیکنان خوبی داشتند اما در مجموع تیم ما بهتر بود.

وی درباره کی روش نیز افزود: کی روش دوست خوبی برای من است. دورانی که در رئال بودم با وی کار کردم. به خاطر لطفی که کی روش در حق من کرده است، احساس می کنم یک دین و بدهی به وی دارم. متاسفانه این اتفاق نیفتاد که در این بازی در خدمت او باشیم اما همیشه برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با تیم ملی ایران موفق باشد.

کد خبر : ۳۰۰۸۲۷