خبرگزاری کار ایران

به اهداف مد نظرم رسیدم؛

غلامی: باخت در بازی‌های تدارکاتی مهم نیست/ مقابل روسیه بهتر شدیم

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: اهدافی برای آماده سازی خود در دو کشور لهستان و روسیه مدنظر داشتم و اکنون به آنها رسیده‌ام.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، عادل غلامی پس از سومین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در اردوی آماده سازی روسیه افزود: باز هم یادآوری می‌کنم که برد و باخت در بازی‌های تدارکاتی اصلا مهم نیست. مهم این است که به شرایط آرمانی برای جام جهانی برسیم.

وی با بیان اینکه در سفر به لهستان و روسیه شش مسابقه داشتیم، گفت: در لهستان هماهنگ نبودیم اما در روسیه به مراتب بهتر شدیم البته در ست‌های اول و دوم دیدار نخست با روسیه باز هم هماهنگی تیم خوب نبود اما بعدا خیلی بهتر شدیم.

ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: البته به نظر من هنوز هم به شرایط ایده آل و آرمانی نرسیدیم اما خوشبختانه در دیدارهای اولیه جام جهانی حریفان سرسختی مانند آمریکا و لهستان نداریم بنا براین هنور فرصت هماهنگ شدن بیشتر را داریم.

وی در ادامه درباره دیدار دوم تیم ایران و روسیه تصریح کرد: در این مسابقه بازیکنان خیلی روان تر بازی کردند. سرویس‌های خیلی خوبی زدیم. به نظر من این مسابقه بهترین نمایش ایران در این اردو بود.

عادل غلامی درباره رضایت از اردو و میزان آمادگی خود نیز گفت: من خود در این اردو از نظر ذهنی، روانی و فیزیکی در شرایط خوبی قرار گرفتم و به اهداف مدنظرم رسیدم. تقریبا با آمادگی کامل به جام جهانی وارد می شوم و امیدوارم در آنجا نیز خوب عمل کنم.

کد خبر : ۳۰۰۹۹۶